Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on hyvä titteli ja kova liksa, ja suunnaton v*tutus, kun taas huomenna joudun menemään töihin.

Vierailija
10.05.2009 |

Miksen osaa olla tyytyväinen siihen, että töitä on ja palkka juoksee.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että onko elämäni oikeasti tätä ja olenko valmis uhraamaan ainutkertaiset vuodet tälläiseen paskaan. Irtisanoisivat edes, niin pääsisi ansiosidonnaiselle.

Vierailija
2/19 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan tykkää työstään niin ei siinä tittelit ja palkat auta. Mutta pakkohan se on jotain työkseen tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä titteli ja huomattavasti keskimääräistä parempi liksa (vaikken nyt mihinkään Fortumeihin ylläkään), ja pidän työstäni ja menen sinne pääasiassa ihan mielelläni joka päivä. Täytyy sitten kai olla tyytyväinen.

Vierailija
4/19 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkasta ei jääny paljon mitään käteen, titteleitä ei juuri ole, mutta rakastin työtäni ja joka aamu sinne oli yhtä ihana lähteä.

(Nyt mammalomalla)

Vierailija
5/19 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

V**tumaisista töistä maksetaan juuri siksi kovaa palkkaa, ettei niitä muuten kukaan tekisi. Olisimme kaikki taitelijoita ja puutarhureita.

Itse kai olet valinnut uran, josta saa rahaa, muttei sisältöä elämään? Aina voit valita toisinkin....

Vierailija
6/19 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Yrität syöttää peräkkäiset viestit liian nopeasti. Ole hyvä ja odota hetki.

Yrität syöttää peräkkäiset viestit liian nopeasti. Ole hyvä ja odota hetki.

Vierailija
7/19 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alakin on IT. Vihaan sitä paikkaa. Nyt ilmoitin jääväni hoitovapaalle PITKÄKSI aikaa, kun en kestä mennä sinne takaisin.

Vierailija
8/19 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskamainen projekti liian kireällä aikataululla ja liian vähäisillä resursseilla?

Vierailija
9/19 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oravanpyörä on niin kaameaa... seuraavan kerran ehtii vetää henkeä perjantai-iltana klo19. Ja 24/7 pitäisi kai tehdä töitä että ehtisi kaiken ja olisi kaikesta perillä!

Vierailija
10/19 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikonloppu on mennyt murehtiessa menneitä ja tulevaa.

Vierailija
11/19 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika nyt jo koulussa ja kayn kahdesti viikossa 10 - 15 toimistohommissa pienessa musiikkikoulussa. rahaa ei tule juuri mitaan, mutta rakastan duuniani. lisaksi olen ihastunut yhteen kitaransoittajaan, ni hymy huulin menen toihin!!!! olen siis naimisissa, eika ole aikomustakaan tehda mitaan ihanan kitaristin kanssa, kunhan flirtataan.

Vierailija
12/19 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhdanteet vaihtuu taas.

Vierailija
13/19 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liian tiukoista aikatauluista. Kumpaankin olisi mahdollista vaikuttaa siirtämällä yksi henkilö toisiin tehtäviin. Harmi vain, ettei sellaista ole näköpiirissä.

Vierailija
14/19 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso projekti ja aion ottaa koko loppuviikon vapaata. Tai siis väitän kyllä tekeväni töitä, mutta oikeasti olen kotona ja hoidan kaikki kuukausien rästissä olevat kotityöt pois alta. Ihanaa.

Vierailija
15/19 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karsea stressi. olen johtotehtävissä.

ja pyrin toisenlaisiin hommiin.

Vierailija
16/19 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoinkin jo kerran muihin hommiin, mutta nyt huomaan taas joutuvani niissäkin IT-projektiin. Ja pomot yrittää lieventää antamalla mulle hienon manager-tittelin, mutta kun mua ei oikeasti kiinnosta mikään titteli ja pärjäisin kyllä 80% palkalla, jos vaan saisin oikeasti hieman vähennettyä töitä, että voisin jäädä osittaiselle hoitovapaalle. Siihen olisi oikeus, mutta en voi tehdä 30 tunnissa vanhan tahdin työmäärää. Miehen ollessa hoitovapaalla jouduin siirtymään täydelle työpäivälle, ja nyt paluu osittaiselle työajalle tuntuu ihan mahdottomalta, kun väkeä on jouduttu vähentämään.

Vierailija
17/19 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan media-alalla. Kun äitiyslomani ajaksi haettiin mulle sijaista, hommaan tuli yli 30 hakemusta!

Mietin, että kuka tähänkin hommaan haluaa;)

Jotenkin sitä itse pitää työtään niin arkisena ja tavallisena, eikä tajua, että tuolla jossain on kymmeniä tyyppejä, jotka kirkuen tulis tekemään samaa duunia jos saisivat mahdollisuuden. Ja itse sitä vaan haaveilee työpöydän ääressä, että pääsis jo kotiin :)

Vierailija
18/19 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jengi haluaisi kirkuen juuri sun paikallesi :) Nyt vaan on hirvittävästi kyvykkäistä ihmisiä työttömänä...

Mulla alkaa äitiysloma ens viikolla ja hakemuksia tuli yli 70. Ja monista oikeesti näki epätoivon. Todella päteviä, koulutettuja ja kokeneita tyyppejä, joille ei vaan oo löytynyt työtä.

Vierailija
19/19 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on typerää, merkityksetöntä, vailla aitoa pitkäjänteisyyttä ja työkaverit tylsiä tyyppejä, jotka ainakin esittää tykkäävänäs koodata.

Sepä se ongelma on, että harva meistä onnistuu olemaan hauskalla alalla ja saamaan siitä kunnon palkan. Hauskoja hommia harrastetaan, työn kuormittavuus/tylsyys on melkein aina suhteessa palkkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi