Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on suhde kaverin mieheen.

Vierailija
16.12.2008 |

Pelottaa että jäädään kiinni ja välillä tunnen huonoa omaatuntoa, mutta en pysty lopettamaan. Rakkaudesta ei ole kysymys, vaan ihan puhtaasti seksistä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin arvostin sitä, että vaimo tunnusti, eikä vain jäännyt kiinni. Kyllä se otti itsetunnolle, mutta en nyt kaikkea moisen takia lähtenyt särkemään.

Vierailija
22/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä. Paitsi tuo on hassua ap:llta, että sanoo, että tahtoo lopettaa, muttei pysty...

Itselläkin meinasi käydä hassusti pari vuotta sitten. Oli kaverin luona iltamat. Paljon porukkaa ja tietysti alkoholia kaikki nautittiin, laulettiin ja naurettiin. Itse tuli otettua liikaa ja hoksasin yks kaks, että pussailin kaverin miehen kanssa. Hieno mies on ja siksi kai sen kopeloinnit sallin - taannuin johonkin teini-ikään. Sitten hoksasin, että mies olisi tahtonut enempikin. Vetäydyin vessaan nukkumaan ja löin oven säppiin.

Aamulla, kun vessasta heräsin, niin voi sitä morkkista. Mulla on upea mies, lapsia ja upea kaveri. Tunsin itseni maanmatoiseksi, petturiksi, horoksi. Muutaman kuukauden sitä päässäni vatvoin ja tajusin, että pakko kertoa asiasta ainakin miehelleni. Siihen morkkis loppui.

Yhden kerran on juhlittu sillä porukalla sen tapauksen jälkeen ja taas tämä kaverin mies yritti lähennellä. Tällä kertaa en sallinut mitään tapahtuvan - en edes niitä pusuja. Sanoin vain ei voi ja ei pysty ja lähdin pois siitä tilanteesta. Mies siitä mulle sitten suuttukin. Vieläkin ärsyttää, kun meni silloin eka kerran teinimäiseksi kuherteluksi! Oi miksi annoin sen mennä! Ei varmaan ikinä voi enää järjestää mitään kivaa sillä porukalla!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin. Mä makasin kerran kännipäissäni (joo, huono selitys) kaverin miehen kanssa. Jäätiin kiinni kun idiootti äijä meni retostelemaan panolla kaverilleen ja siitä se sitten lähti, lopulta kaveri sai tietää.

Nykyään ei olla missään tekemisissä moikataan jos tavataan, ei mitään muuta.

Vierailija
24/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm. .. outoa.

Vierailija
25/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se sun rakastaja ei saa muilta kuin sulta. Ei kyke/kelpaa parisuhteeseen niin on pakko sitten panna akkoja jotka antaa munankipeyttään vaikka naapurin eläkeukolle.

Sitten sä kuvittelet vielä olevasi jotain..

Vierailija
26/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heru myöskään sympatiaa tallaisessa...

Vierailija
27/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväsi ystävyyttä.

Toivottavasti molemmat tajuavat katkaista välisi sinuun.

Olet hyvin itsekäs, koska loukkaat tieten tahtoen ystävääsi. Kaiken lisäksi sinulla on huono itsetunto, koska jos pelkkä kehuminen saa sinut tekemään tuollaista.

Sääliksi käy molempien perheiden lapsia ja niitä suhteen toisia puoliskoita.

Ja tiedoksi vain, että näillä jutuilla on tapana tulla esille enemmin tai myöhemmin. Vaikka sinun puoleltasi kyse on vain seksistä, mutta oletko ajatellut seurauksia, jos tämä mies rakastuukin sinuun, niin hän voi paljastaa koko jutun siinä toivossa että sinut saisi kokonaan. Ja kokonaan toinen asia onkin sitten se, että jos miehesi ei halua, että lapsenne kasvavat tuollaisen äidin kanssa, vaan haluaa lapset itselleen. Mutta toki nämä oletkin ajatellut/punninnut kun tuon seksin valitsit.

Vierailija
28/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin mies? onko hän jotenkin sinua parempi ihminen, etkö kestä sitä?

Onko hän loukannut sinua jotenkin?

Vierailija
29/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin avokin ulos, mutta jatkoin ystävyyttä. Laskin mielessäni, että saan kostettua parhaiten kun pidän senkusipään lähelläni.

Aikaa meni kymmenkunta vuotta, mutta pääsin kostamaan.

Hänellä oli kriisi miehensä kanssa. Siinä vaiheessa iskin puukon selkään ja kerroin tämän asian miehelle, höystettynä kaikilla muillakin nuoruusmuistoilla, kuinka sillä ämmällä oli tapana jaella pilluaan kaikille ja varsinkin naimisissa oleville miehille.

Erohan heille tuli:)

Vierailija
30/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Heitin avokin ulos, mutta jatkoin ystävyyttä. Laskin mielessäni, että saan kostettua parhaiten kun pidän senkusipään lähelläni.

Hänellä oli kriisi miehensä kanssa. Siinä vaiheessa iskin puukon selkään ja kerroin tämän asian miehelle, höystettynä kaikilla muillakin nuoruusmuistoilla, kuinka sillä ämmällä oli tapana jaella pilluaan kaikille ja varsinkin naimisissa oleville miehille.

Vierailija
31/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää seksiä tärkeämpänä kuin omia lapsiaan?! Jos oman miehen tai kaverin tunteiden loukkaaminen ei haittaa, niin eikö omatunto kolkuta edes lasten takia?

Toivottavasti saat sormillesi oikein kovimman kautta!

Vierailija
32/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Elin omaa elämää, mutta olin ystävällinen hänelle. Ei siinä sen kummempaa. En aktiivisesti ajatellut kostoa, mutta tiesin, että sitä niittää, mitä kylvää. Ja kun sain tilaisuuden, en empinyt tippaakaan.

Jotkut ihmiset on vain niin kusipäivä, että on parempi pitää heidät näköetäisyydellä kuin alkaa julkitappeluun.

Vierailija
33/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia paljastuu jossakin vaiheessa ja sinä menetät kaverin (saat hänestä ikuisen vihamiehen, sinun vuoksesi toivon ettei ole pahansisuista tyyppiä), menetät miehesi, kaverin perhe hajoaa.

Lapset mua eniten säälittää ja tietysti ne teidän petetyty puolisot. Etenkin se kaverisi, sinä nostat itsetuntoasi hänen kustannuksellaan.

Vierailija
34/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

panemista ja mieluiten lisäät tahtia. Kannattaa nauttia kun vielä voi. Tehkää sitä jossain paikassa, missä ette jää kiinni. Vaikka Porvoon kirkossa.

Vierailija
35/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vain seksi on niin taivaallista jonkun kans, ettei suhdetta pysy lopettamaan, vaikka kuinka tietäisi sen olevan väärin. Ja jos tilanne on se, että kumpikin on suhteessa pelkästään seksin vuoksi, niin so what? Pitäkää vain helvetin hyvä huoli siitä ettette jää kiinni, koska siitä syntyisi helvetinmoinen soppa.

Vierailija
36/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

panemista ja mieluiten lisäät tahtia. Kannattaa nauttia kun vielä voi. Tehkää sitä jossain paikassa, missä ette jää kiinni. Vaikka Porvoon kirkossa.

Mulle on toisaalta ihan sama mitä te ajattelette ja hyväksyntää en odottanutkaan. Mulla nyt on suhde mieheen joka sattuu olemaan kaverin mies, sitä on näköjään monen vaikea uskoa, sama se mulle. Lähinnä ihmettelen sitä että oikeesti joku voi luulla että tälläistä ei tapahdu kuin leffoissa. Herätkää!!

Joku piti hassuna sitä että en pysty lopettamaan suhdetta? En pysty, olen yrittänyt mutta liha on heikko, ei voi mitään.

-ap

Vierailija
37/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku on niin hassu, että ryhtyy moiseen suhteeseen lapset huomioon ottaen ja vielä kirjoittaa siitä tänne.

Mutta naimisen jatkamisen idea on juuri siinä, että siten homma päättyy, kun sopivasti jäätte kiinni, kun et muuten pysty lopettamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi