Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on suhde kaverin mieheen.

Vierailija
16.12.2008 |

Pelottaa että jäädään kiinni ja välillä tunnen huonoa omaatuntoa, mutta en pysty lopettamaan. Rakkaudesta ei ole kysymys, vaan ihan puhtaasti seksistä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin takia on kurjaa että olen ajautunut tälläiseen tilanteeseen. Mun mies jättää mut ihan varmaan jos saa tietää.

Vierailija
2/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että pystyt kyllä, jos oikeasti haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidät omaa miestäsi ja kaveriasi ihan pelleinä?

Sut kuuluukin jättää...

Vierailija
4/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosta itsetunnosta, edellinen mieheni oli dumpannut minut ja olin

lihonut kauheasti. Heti kun sain itsetuntoa takasin laihdutettuani, niin jätin heti sen tyypin ja kadun asiaa katkerasti.

Vierailija
5/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosta itsetunnosta, edellinen mieheni oli dumpannut minut ja olin

lihonut kauheasti. Heti kun sain itsetuntoa takasin laihdutettuani, niin jätin heti sen tyypin ja kadun asiaa katkerasti.

Kaverilla on, ja sen mies onkin sanonut että on ihanaa kun mä olen pysynyt niin nättinä ja hoikkana, vaikka lapsia olen saanut. Kieltämättä tietysti vähän hivelee kun toinen tykkää kovasti, toisaalta taas oma mieskin tykkää, eilen sanoi että mä olen kaunis.

Vierailija
6/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ansaitsisit joutua tosi liemeen itsekkään toimintasi vuoksi. Ei heru sympatiaa.

Vierailija
7/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko NOIN tärkeää olla kaunis? onko ulkonäkö ainoa asia jota itsessäsi arvostat? Pitäisikö sinun miettiä mitä muuta hyvää sinussa on?

Selvästihän sinulla on ongelmia itsesi hyväksymisen kanssa.

Vierailija
8/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat niin kauheasti kaunis ja hyväksytty.

Vierailija
9/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä annat ihmisille koska ne kehuu sua kauniiksi? Huh hei aikuinen ihminen...

Toi on mun mielestä pahin mahdollinen, sä et ainoastaan petä miestäs vaan myös kaveriasi!! Alhasta, todella alhasta ja pinnallista.

Toivon että sulle käy tossa paskasesti ja luultavasti käy. Olisko ehkä parempi itse tunnustaa? On siinä sun kaverin miehessä paljon vikaa jos kehtaa mollata sun kaverin ulkonäköä sulle ja että kuinka sinä sentään olet ihanan laiha!!

Pisti vähän raivostuttamaan....

Vierailija
10/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan jos tällaista tapahtuu, ansaitsee todella tulla jätetyksi ja miettiä sitten oliko se sen arvoista....

Minä itse -asenne, ja muista paskat, vaikka elämän tärkeimpiä ihmisiä loukkaa.. huh huh, paha ihminen!

Vierailija
11/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olisitko oikeasti täällä vinkumassa kuinka on huono olo etkä voi lopettaa?

Ei, olisit joko just nyt panemassa sitä tyyppiä tai istuisit jossain seksiriippuvaisten tukiryhmässä. :)

Vierailija
12/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä että jokainen ihminen tulee petetyksi.

ja kaksi kertaa. sen tekee mies/nainen ja ystävä.

Vierailija
13/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat niin kauheasti kaunis ja hyväksytty.

Joku vaan vihjasi että mulla saattaisi olla ulkonäkö-ongelmia/paineita. No, eipä ole, mutta ei se tarkoita sitä ettenkö kehuista pitäisi, kai jokainen pitää?

Mä voin hyvin olla ilman kaverin miehen kehuja, mutta mä en voi olla harrastamatta seksiä sen kanssa, se on ongelma. Mä olen ihan varma että jatkan tätä niin kauan kunnes narahdetaan, ja sitä en kuitenkaan haluaisi.

Mutta antaa olla, kunhan vähän purin omaatuntoa tänne. Heippa!

Vierailija
14/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ VAAN saadakseen huomiota ja kukaan muu ei saa olla onnellinen. Eli kaverillasi ei saa olla toimivaa ihmissuhdetta ilmeisesti mielestäsi.

Olet ruma ja sairas ja toivon että menetät aivan kaiken!!!!!

Vierailija
15/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole suhdetta kaverin mieheen, mutta varattuun mieheen kyllä. Ja ihan oikeestiko joku luulee että jos on salasuhde, niin sitä nussitaan sitten koko ajan?

Valitettavasti näin ei ole, töissä pitää käydä ja lapset hoitaa. Nähdään silloin kun aikataulut osuu yksiin. Esim. meidän pitä nähdä eilen, mutta mies joutui poikkeuksellisesti viemään nuorimmaisensa harrastuksiin, joten ei nähty. Nyt mietitään milloin voitasiin seuraavan kerran nähdä, ehkä viikonloppuna kun lapseni ovat omalla isällään?

Vierailija
16/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole suhdetta kaverin mieheen, mutta varattuun mieheen kyllä. Ja ihan oikeestiko joku luulee että jos on salasuhde, niin sitä nussitaan sitten koko ajan?

Valitettavasti näin ei ole, töissä pitää käydä ja lapset hoitaa. Nähdään silloin kun aikataulut osuu yksiin. Esim. meidän pitä nähdä eilen, mutta mies joutui poikkeuksellisesti viemään nuorimmaisensa harrastuksiin, joten ei nähty. Nyt mietitään milloin voitasiin seuraavan kerran nähdä, ehkä viikonloppuna kun lapseni ovat omalla isällään?

Pakko varastaa toiselta mies...

Vierailija
17/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki me ruokitaan nyt AP.ta, joka itsekseen hihittelee kuinka ihmisillä palaa hermot hänen provonsa seurauksella...

Vierailija
18/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä mua säälit? Mä en kaipaa sääliäsi. Mulla on asiat hyvin, mulla on kaunis koti, terveet lapset ja hyvä työpaikka, saan hyvää seksiä mukavalta mieheltä ja minä en petä ketään, en seurustele.

Sääli mielummin sitä vaimoa joka on siellä kotona hellan ääressä.

Vierailija
19/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei sitten ilmeisesti äitiä kauheasti näy kotona ja on ehkä hieman etäinen kun pyörii mielessä ihan muut asiat. Ja sitten vielä ero/kauhea riita tulossa perheessä.

Vierailija
20/37 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä missä välissä ehtisi, mutta ymmärtäisin kyllä jos pettäisi. Meillä kaksi pientä lasta ja halut itsellä on kuopuksen jälkeen olleet minimissä. Kuopus nyt 5kk. Te naiset jotka olette sen pettäjän kanssa, olette vain ja ainoastaan seksiä varten. Jos tämä on selvää kummallekin osapuolelle niin hyvä niin, mutta toivottavasti ei läheiset joudu kärsimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme