Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa nyt hyvät ihmiset.. Miten pääsen tupakasta eroon?

Vierailija
10.05.2009 |

Haluisin lopettaa, ällöttää itseänikin koko tupakointi.

Poltan askin päivässä (n. 18 savuketta)

Olen miljoona kertaa yrittänyt, mutta ei auta mikään. Mieli tekee ja kovasti.. ja aina sorrun. Koskaan en ole edes kokonaista päivää voinut olla polttamatta.

Olen polttanut jo kohta 15 vuotta!

Kauhistuttaa ihan jo tuo aikakin.. VIISITOISTA vuotta :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahdonvoimasta. Ite lopetin seinä päätöksellä, vuonna 2001.

Jotenkin olin vain valmis lopettamaan. ite olin alottannu tupakoinnin 13vuotiaana ja takana melkein 20v tupakointia. miinustettuna raskaudet ja imetykset.

Eli oma lopettaminen kävi lähinnä niin, että edellisenä päivänä päätin, että huomenna se on loppu eikä enää ikinä. Illalla sitten poltin viimeisen hyvästi savukkeen ja loput silppuin pois. siihen jäi. alku oli vaikeaa ja tulikint ehtyä ksäitöitä ja juostua ja vaikka mitä ainakun tupakkia teki mieli tein ristipistoja, kudoin sukkaa, tai lähdin lenkille.. Mitä vaan mikä korvasi himon, siihen asti kunne tunne meni pois. pahinta kautta kesti ehkä 2 viikkoa, sitten alko helpottamaan 3kk kunoli kulunut tuli uusi himo kausi ja eikun korvaavaa tekemistä.

Ja tosiaan mitään nikotiini korvauksia en tarvinnut.

Nyt olen sitten ollut tupakoimatta siitä 2001 lähtien ja enää ei tee mieli. Mutta sen tiedän, että en tarvitsisi kuin yhden tupakan niin olisin koukussa taas, joten olen siis tupakoimatta.

Tsemppiä lopettamiseen!!! Se kannattaa.

Vierailija
2/3 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli polttanut vuosikymmeniä. Hän sai jonkin lääkityksen auttamaan tupakoinnin lopettamisessa. Se auttoi kuin taika. Sama lääke on auttanut myös muita tuttujani, jotka ovat polttaneet lähes koko elämänsa. En muista lääkkeen nimeä valitettavasti. Se maksaa satasen tai pari, kuuri taitaa olla pari kuukautta.

Lääkekuurin alussa pitää tupakoida joitain päiviä. Sitten tupakanhalu jotenkin vaan katoaa.

Luulen, että tarvitaan myös tahdonvoimaa ja tupakointitilanteen ja tupakoinnin merkityksen ymmärtämistä omassa elämässä (Että tajuaa, että tupakoinnin lopettaminen ei vie mitään positiivista pois itseltä, vaan tuo tilalle paremman olon jne.). Myös turha stressi olisi saatava hoidettua pois elämästä, niin tupakoinnin lopetttaminen on helpompaa.

Kysy lääkäriltä tästä lääkkeestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin luettuani Allen Carr:in kirjan Stumppaa tähän. Kävin vielä varmuuden vuoksi kahdesti hypnoosissa päälle. Vie mielihalun pois.

Onnellinen vapaudestani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi