Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te vastaatte kirppismyyjille jos ette ostakaan heidän tuotteitaan?

Vierailija
10.05.2009 |

Siis puhun nettikirppiksistä. Jos teillä on oma ilmoitus tai jos pyydätte kuvia joltain myyjältä, mitä vastaatte jos tavarat ovat

A) ihan hyviä ja ostaisitte jos ne eivät olisi niin hirveän kalliita

B) tarjotut vaatteet ovat ihan hirveitä lumppuja?

Mä koitan aina pysyä ystävällisenä ja kohteliaana ja pyrin vastaamaan myös silloin kun en osta mitään. Mutta välillä on vaikea keksiä mitä sanoisi, pelkkä kiitos mutta ei kiitos kuulostaa aika töykeältä.

On mulla ongelmat :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan jotenkin osaa sanoa vaan "en ota" ja unohtaa asia. Siis toi evvk-kohta olis hyvä oppia munkin...

ap

Vierailija
2/9 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö koittaa rajata hyvinkin tarkkaan minkälaisia ostaa?

Ainakin yksi myyjä vauvan nettikirppiksellä on HYVIN ärhäkkä jos ei ostakaan hänen tuotteitaan. Tulee tunne etten kysele tai osta jos ei jo ilmoituksessa ole hyviä kuvia ja tarkkaa kuvausta tuotteesta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVAN OMA ONGELMA. Evvk.

Vierailija
4/9 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vaivannäöstä, jätän kaupat tällä kertaa väliin.

Enkä käy selittelemään syytä.

Vierailija
5/9 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos, tällä kertaa ei löytynyt mitään meille sopivaa". Sehän sisältää kaiken "sopimattoman", oli se sitten hinnan, kunnon, värin, laadun, ulkonäön tai minkä tahansa puolesta epäsopivaa.

Jos tuotteessa nyt on selvästi joku vika, niin voihan sen mainita, mutta minusta on ihan ok, että tuote ei miellytä.

t. sekä ostaja että myyjä.

Vierailija
6/9 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ei ollut tällä kertaa meille sopivaa ostettavaa.

Ja sitten lisäät nätit hyvän jatkon toivotukset.

Turha muuta kommentoida, sillä se mikä toisesta on kamalaa ja huonokuntoista, voi toisesta olla ihanaa vaatetta. Lisäksi myyjä kyllä tietää, minkä arvoinen vaate on, sitä on aivan turha kommentoida. Se arvostelu on vaan tinkaamista!

Terveisin myyjä, joka jaksaa ihmettellä, miten jotku ostaa multa likaista ja rikkinäistäkin vaatetta mielellään. Itse laittaisin sellaiset jo roskiin, mutta miksi laittaa, jos jollekulle kelpaa vielä?

Vierailija
7/9 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) ihan hyviä ja ostaisitte jos ne eivät olisi niin hirveän kalliita

"Nättejä vaatteita, mutta meille sittenkin vääränlaisia."

B) tarjotut vaatteet ovat ihan hirveitä lumppuja?

"Eivät sittenkään ihan meidän tyylisiä."

Vierailija
8/9 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä oikeasti haluan kuulla jotain konkreettisia esimerkkejä mitä ihmiset vastaavat noihin kahteen esimerkkiin, nuo kun ovat ne tyypillisimmät esteet kaupoille. Muulloin yleensä kaupat syntyvät.

ap kiittää ja kumartaa :)

Vierailija
9/9 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan viestiin että: Kiitos mutta en osta tälläkertaa koska eivät ole niin hyvässä kunnossa kuin oletin.

Tai jos hinta liian kallis niin: Kiitos mutta en osta tällä kertaa, hinta ei ole mielestäni sopiva tuotteeseen nähden.

Jos joku loukkaantuu niin en voi auttaa. JOko tajuaa poistaa myynnistä tai laskea reilusti hintaa. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan