Saatteko omalta äidiltä äitienpäivälahjan?
Entä hankkisitko joskus/annatko tytöllesi lahjan?
Kommentit (7)
Ehkä asia ois eri, jos oisin ainut lapsi. Meitä on viis sisarusta joista kaksi on äitejä. Mun äiti on kaikessa tasapuolinen eikä halua korottaa ketään. (menee usein liiallisuuksiin tässä, "ettei vaan ylipstyisi"-tyylissä)
Ei vain omaa.
Kutsuin äitini, anoppini ja anoppini tädin meille ja ostin heille kukat. Äitini todennäköisesti tuo minulle ison ruukkuruusun. Vanhempani ovat onnellisia, että olen äiti ja sitä kautta he saavat olla isovanhempia.
Minulla ei ole tytärtä, mutta miniöitä tulen varmasti muistamaan :)
Eipä ole tuollainen ajatus tullut edes mieleen.
Mä oon vaan aina käsittänyt että lapset lahjoo äitejään (plus miehet lastensa äitejä), ei muuta.
ei lastenpäivä, ei äidit osta lapsilleen lahjoja, vaan lapset äidilleen.
Mutta kun ne lapset on vanhempia!
Jossain viestissä aikasemmin luin miten jonkun äiti muistaa tytärtään äitienpäivänä, se kuulostaa kauniilta!
Jos minulla olisi tytär niin sille voisin vaikka yhden ruusun viedä. Ehkä joskus miniää voisi ilahduttaa?
T. Ap. Joka toisaalta ajattelee että miksi aikuisena tarttee muistaa vanhempaansa, siis jos lähdetään tolle tielle!! Vai onko se niin että muistamiset tulee sitten enää lapsenlapsien nimessä?
kyseessä siis lapsen isän äiti ja minä olin yh alusta asti. Mies häipyi kuvioista kun lapsi oli 2 kk vanha, mutta muu suku oli tiiviisti yhteydessä meihin. Lapseni on nyt jo aikuinen, mutta muistan lämmöllä avarasydämistä mummia.
Tuskinpa itsekään antaisin omille tytöilleni.