Ystäväni selkäänpuukotti vai teki palveluksen?
Eräs mies on ollut mulle todella tärkeä jo 20v -meillä on ollut paljon yhdenyön juttuja ja tietynlainen jännite aina välillämme. Jotenkin emme vaan koskaan ole ajautuneet seurustelemaan. Mies oli nuorena todellinen häntäheikki ja päihteitäkin käytti aika lailla. Ystäväni tietää koko tämän jutun ja on ollut myötäelämässä, kun olen itkenyt tämän miehen perään ja välillä ollut vihainen jne. Tietää, että olemme miehen kanssa usein puhuneet, että rakastamme toisiamme ja päädymme luultavasti kuitenkin joskus yhteen. Aina olemme olleet tahoillamme suhteessa tai siis ei olla koskaan oltu sinkkuja samaan aikaan.(paitsi teininä) Vähän aikaa sitten erosin ja tämä mies on myös ollut sinkkuna jo pari vuotta. Kun hän kuuli erostamme, alkoi hän viestitellä ja lähetellä sähköpostia ja soitteli. Halusi kovasti tavata.. Ykskaks viestit ja soittelu päättyi kuin seinään ja ihmettelin kovasti. Eilen lähdin sitten ystävieni kanssa ulos ja tämä tietty ystäväni pyysi meitä hänen luokseen. No, tämä mies oli siellä ja he sitten kertoivat, että ovat aloittaneet suhteen. Olin aika hämilläni, vaikka yritin vaan hymyillä urheasti ja onnitella heitä. Jossain vaiheessa iltaa menin miehen kanssa tupakalle ja hän koitti halata mua. Mä väistin ja sanoin, että nyt ei enää tällästä -koskaan. V*ttu että v*tuttaa.
Kommentit (3)
Sori nyt vaan, mutta kuulostaa ihan teinimeiningiltä ja amistouhulta.
että joko mies on ajatellut että on toivotonta saada sinut suhteeseen, tai sitten on vähän liioitellut ja satuillut kiinnostustaan saadakseen sinut sänkyyn ja nyt on oikeasti ihastunut/rakastunut..mutta kyllä muakin vituttaisi vaikka ilmeisesti ei saisi kun olen kuitenkin tuleva opettaja ja kaikkea..
Ystävien miehiin ei kosketa (meinasin sanoa "hoitoihin" mutta en halunnut negatiivista sävyä) Mutta siis entisiin eikä nykyisiin ole ystävällä mitään asiaa.