Galluppia: a) Miten usein olet kännissä, ikäsi? b) miten usein miehesi on kännissä, ikä?
Kommentit (17)
a) en koskaan, ikäni 23
b) ei koskaan, mies on 27
b) vaimo 1-2 kertaa vuodessa, 40 v.
Mistään perskänneistä ei ole kyse.
Minä 34v, kunnon humalassa taisin olla viimeksi opiskeluaikoina teekkarina eli 10 vuotta sitten.
Mies 33 v, kunnon humalassa on pari kertaa vuodessa, kun viettää saunailtaa kavereidensa kanssa. Eivät siis notku savuisissa baareissa vaan kokoontuvat aina jonkun kaveririnkiin kuuluvan kotiin ja tulee yöllä sitten vaimon kainaloon nukkumaan.
Ei mene hoitoon, mutta kotoa saa lähtöpassit. Maanantaina laitan eropaperit menemään.
a. tällä hetkellä parin vuoden tauko.. "normaalisti" 2-4 kertaa vuodessa. olen 23v (raskaana)
b.mies 1-3 kertaa vuodessa ja ikää 25v
ikää 40+. Mielummin otetaan lasi hyvää viiniä/konjakkia tms kuin halvat kännit.
a. ei koskaan, 22v
b. n. 4-5 kertaa vuodessa, 35v.
ei perskänneistä. Tuleehan siitä huppeliin esim rapujuhlissa kun on alkumalja, snapsit ja ruokajuomat. Ja vielä kahvi avec niille jotka sitä haluaa.
a) minä en kännissä koskaan, pikkuhiprakassa 5-10 krt/vuosi ja ikä 35v.
b) mies ehkä kerran kahdessa vuodessa kännissä, hiprakassa 10-20 krt/vuosi ja ikä 40 v.
Mies 1-3x kuukaudessa. Ikää 26v
Örvellys humalaa ei kumpikaan harrasta, mutta vahinko sattuu ehkä kummallakin kerran vuodessa...
a) vedin viimeksi kännit 12v sitten ja sen jälkeen ei krapulaa ole ollut. Hiprakassa olen ehkä 2 krt/v 39v.
b) 2 krt/v 40v.
samoin mies. Olemme 24-vuotiaita.
b) Olis pari kertaa vuodessa, eikä se silloinkaan ördää.