Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tajusit miehesi ihastuneen ja rakastuneen sinuun?

Vierailija
09.05.2009 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä sen tietää kun vielä 28v jälkeenkin kysyy; oonko mä tänään muistanut sanoa sulle? minä vastaan; et. johon mies sanoo; no sen että mä rakastan sua! Tämän kysyy useamman kerran viikossa:)

Vierailija
2/9 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin alkuaikoina käveli illalla kolme kilsaa mun luokse vesisateella, jotta pystyi nukkumaan vieressä.. ikinä ei mitään vongannut.. muuttaessaan uuteen kotiin oli ostanut minulle oman pyyhkeen ja hammasharjan.. mistään yhteenmuutosta ei kuitenkaan ollut kyse.. tällöin olimme olleet yhdessä puolivuotta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli täysin yllätyksenä :). Voi niitä aikoja, ne kun sais elää uudelleen..

Vierailija
4/9 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain sen takia, ettei minun tarvitsisi ottaa enään bussia

Vierailija
5/9 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän soitti kotiini (lankapuhelinaikaan) kolme päivää ennenkun meidä piti palata kotiin vanhempieni kanssa. Matkaan tuli muutoksia ja tulimme siis kotiin tarkoitettua aikaisemmin. Olin ollut kotona noin puoli tuntia, kun puhelin soi, vastasin ja nykyinen mieheni kysyi mitä mä kotona teen. Minua nauratti, kysyin, että mitäs sitten soittelet? No, hän tunnusti soittaneensa joka päivä melkein kolmen viikon ajan vaikka ei minua kotiin vielä sillon odottanutkaan.

Tästä siis aikaa 20 vuotta ja edelleen soitellaan toisillemme päivittäin. Kiitos taivaalle kännyköistä, on meinaan helpottanut hieman elämäämme.

Vierailija
6/9 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mahdollisuus;)

Vierailija
7/9 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista suhteen alkuaikoja, siitä on herra tietää 18 v (apua!). Mutta jotenkin, soitti ja halusi vielä tavata vaikka oltiin ihan eri paikkakunnilla :)

Vierailija
8/9 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään ei tapahtunut, emme edes suudelleet. Herrasmiehenä ei tehnyt aloitetta, koska olin humalassa. Seuraavana päivänä mies lähti heti aamusta.

Illalla mies tuli julkisilla liikennevälineillä eri kaupungista, käveli muutaman kilometrin junalta luokseni, pimpotti ovikelloa. Avasin oven ja mies ojensi Mignon munan ja sanoi, että siinä sinulle muna, kun et sitä eilen saanut, kaappasi syleilyynsä ja suuteli niin, että jalat meni alta. Kääntyi ympäri, oli lähdössä takaisin kävelemään juna-asemalle ja sieltä kotiinsa. Yhteensä muutaman tunnin reissu juna+kävely.

Siitä lähtien oltu erottamattomat. Mies on kuin "sadusta" ja kohtelee minua todella hyvin, aivan ihana. Yhdessä nyt reilu 4 vuotta ja asuttukkin 3 vuotta.

Vierailija
9/9 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään ei tapahtunut, emme edes suudelleet. Herrasmiehenä ei tehnyt aloitetta, koska olin humalassa. Seuraavana päivänä mies lähti heti aamusta.

Illalla mies tuli julkisilla liikennevälineillä eri kaupungista, käveli muutaman kilometrin junalta luokseni, pimpotti ovikelloa. Avasin oven ja mies ojensi Mignon munan ja sanoi, että siinä sinulle muna, kun et sitä eilen saanut, kaappasi syleilyynsä ja suuteli niin, että jalat meni alta. Kääntyi ympäri, oli lähdössä takaisin kävelemään juna-asemalle ja sieltä kotiinsa. Yhteensä muutaman tunnin reissu juna+kävely.

Siitä lähtien oltu erottamattomat. Mies on kuin "sadusta" ja kohtelee minua todella hyvin, aivan ihana. Yhdessä nyt reilu 4 vuotta ja asuttukkin 3 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme