Eihän ihmisen ole pakko käydä kosmetologilla,eihän?
Jos hoitaa ihoa kotona hyvin ja syö hyvin ja juo paljon vettä. Sille rahalle olisi niin paljon muutakin käyttöä ja kaiken lisäksi joku pari-kolme kertaa vuodessa on liian vähän, siellä täytyisi käydä kuukausittain,että olisi hyötyä. Melkein kaikki vanhukset sanovat,etteivät ole ikinä olleet kasvohoidossa ja iho on ryppyjä lukuunottamatta kaunis ja kuulas. Eli eihän se ole pakollista, vaikka haluaisikin näyttää itsestään huolehtivalta?
Kommentit (4)
Muutamia kertoja olen käynyt täydellisessä kasvohoidossa (on oikein rentouttavaa ja iho on sen jälkeen tosi sileä ja kaunis), mutta viimeisillä kerroilla en osannut enää rentoutua kun ajattelin vain sitä, kuinka paljon joudun hommasta maksamaan = melkein 100 euroa. Nyt en ole käynyt yli 7 kk kosmetologilla olleenkaan.
Juon paljon vettä, puhdistan ihoni iltaisin ja käytän edullisia voiteita. Joskus kuorin ihon ja laitan naamion (Lumene). Siinä se. Olen 33 v ja tällä viikolla minua on sanottu jo kaksi kertaa tosi nuoren näköiseksi :-). Johtuu kyllä siitä, että olen laihduttanut 10 kg. Olen ilmeisesti kilojen hävitessä jotenkin nuorentunut.
en mä oo ainakaan koskaan käynyt, enkä kyllä kotonakaan hoda erityisemmin ku ei tarvi.
pakko ole, vaan ihanaa luksusta. Kuukausittain ei tarvitse käydä, mutta pari kertaa vuodessa tekee oikeasti hyvää. Mutta toki voi käydä vaikka kerran kuussa. Itse en ole koskaan ajatellut, että pitäisi, vaan että se on ihanaa. Asia, johon mieluusti tuhlaan rahani...
Muuten nelikymppisenä valtion toimesta sulle määrätään pakollinen "ryppypussi" päähän.