Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauva-lehti ei ole tullut. mitenkäs muilla?

Vierailija
09.05.2009 |

Laitoin viime viikolla kestona tilaukseen ja lomakkeessa luki, että alkaa numerosta, joka tulee 8.5.09. Huolestuttaa vaan, että enkö osannutkaan tilata sitä, kun ei ole tullut lehteä. :(

Onko muille tilaajille tullut ajallaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita sinne tai pistä sähköpostia, minne lehti on jäänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan