Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt elämääni.

Vierailija
09.05.2009 |

Mies haluaisi pitää minut vain kotitaloiskoneena. Jos olen kotiäiti, joka ei kuluta hänen rahojaan, mutta pitää kodin tip top, tarjoilee ruuat ja antaa hänen juosta omissa menoissaan, niin silloin kaikki on hänen mielestään mallillaan.

Mutta hän ei ole koskaan edes halunnut tutustua siihen millainen olen oikeasti. Aina jos olen kertonut omia mielipiteitäni tai toiveitani, hän on aina tyrmännyt ja tuominnut minut totaalisesti. Nyt olen aloitellut työelämää enkä todellakaan jaksa pyörittää perheen arkea siinä sivussa. Työ on vaativaa ja 11 kotiäitivuoden jälkeen vaatii älyttömästi lisätöitä ja opiskelua, ammattitaito on tietysti ihan hukassa. Ja kotona saan jatkuvasti haukkuja ja itsekkääksi leimaamista.

Tympii todella. Olen aina ajatellut että avioliitto on pyhä eikä sitä voi rikkoa, mutta minulle se on kyllä pelkkä taakka jonka haluaisin ravistaa hartioiltani!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kenenkään tarvitse kestää tuollaista miestä!

Vierailija
2/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, minusta tämä kuulostaa taas yhdeltä varoittavalta esimerkiltä siitä mitä av:n unelmaelämä oikeasti tarkoittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nainen, nyt itsenäisty ja näytä, että sinä ja sinun mielipiteesi ovat myös tärkeitä!

Vierailija
4/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hommatkaa siivooja kotiin. Niin ettei tarvitse siitä huolehtia. Opeta lapset ja mies viemään tavarat paikoilleen.. esim. jos ei ole paikoillaan niin löytyvät seka-korista... joka on jossain lähellä roskakoria..

- Kerro että esim. huomenna menen kirjastoon opiskelemaan. Siellä rauha ainakin paneutua asiaan..

- Heivaa telkkari pois.. Turhaa ajanhukkaa..

- Rankkaa listalle aikaa vievät asiat.. Ja mieti mistä voit luopua...

- Keskustele miehesi kanssa kunnolla. Esim. Tee hänelle oikein hyvä pihvi ja ranskikset ja punaviiniä... Kun lapset nukkuvat illalla niin keskustelette kunnolla. Tai vie lapset kylään siksi illaksi... Kysy mitä hän haluaa elämältään.. Kerro, mitä sinä haluat. Mieti se etukäteen..

olisko tuossa ideaa???

Vierailija
5/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää tee mieli keskustella miehen kanssa. Aina kun yritän hän tosiaan tyrmää kaikki omat ajatukseni, syyttää että minä olen itsekäs ja ajattelen väärin ja kuvittelen väärin hänen motiivejaan ja yms.

Rahaa saan toki tuoda kotiin kunhan se ei ole kodinhoidosta pois tai vaadi mieheltä mitään panostusta perhe-elämään. Auton öljyjen vaihdostakin on jo marttyyrinkruunu päässä.

En ole koskaan saanut mieheltä yhtään rahoja itselleni. Vähän ruokaa toki mutta siitäkin maristaan ;) Olen kotiäitiyden aikana toiminut pph:na, lehtien jakajana ja kotikutsumyyjänä ja aina olen kustantanut itse lastenhoitajat siksi aikaa kun olen tehnyt jotain muuta kuin sitä kodin pyöritystä. Vaatteita ei ole ollut varaa ostaa kuin kirpparilta. Ei myöskään lapsille. Mies kyllä voi tuhlata 500 euroa uusiin sukkiin kerralla...

terkuin ap

Vierailija
6/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti ottaa siihen lainaus mutta unohtui.

Ja tosiaan nyt kun olen töissä on mies sitä mieltä että koska hän ansaitsee enemmän niin minun pitää yhä tehdä kaikki kotona. Palkkojen ero on 500 euroa, nettona n. 300...

t. ap

Vierailija
7/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pitäisi olla mitään väliä tulojen suhteella. Silti, miten ihmeessä olet päästänyt asiat tuohon pisteeseen? Monta lasta ja minkä ikäisiä teillä on? Mitä jos lähtisit pariksi viikoksi reissuun ja antaisit ukon pyörittää koko shown?

Vierailija
8/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se yhtään auttaisi että mies pyörittäisi showta pari viikkoa... kyllä hän sen hyvinkin osaisi, nimittäin karjumalla lapsia aamusta iltaan töihin. Ja sitten hän retostelisi miten paljon paremmin hän osaa kaiken kuin minä. Ja lapset olisivat erittäin ahdistuneita. Nykyäänkin he toivovat että mies pysyisi töissä...

Onhan se mies tietysti maksanut talot ja autot ja laskut ja ruuat (niukasti, sillä rahalla ei kyllä olisi eletty) silloin kun olin kotiäitinä. Mutta minun henkilökohtaisiin menoihini ei siis saanut kulua mitään.

t ap

Vierailija
9/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta 11 vuoden ja viiden lapsen jälkeenkö tuo kuvio alkoi ärsyttää? Sillä vaan, että ilmeisesti mitä enemmän tekee lapsia jonkun idiootin kanssa, niin sitä vaikeampi sitä on sitten jättää.

Vierailija
10/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee siihen muutos.

Älä ole enää kiltti. Vaadi myös lapsilta jotain.

Pistä ne tiskaamaan, siivoamaan ym.ym.. Normijuttuja,,,

Ja kyllä perheissä huudetaan, juu.. jos ei asiat mene perille.

Ja sitten tuo työssäkäynti. Pistä asiat tarpeeksi selviksi! Eli kun olet töissä, niin muut hoitavat kotijutut. Annat jokaiselle lapselle jonkin tehtävän. Esim. Yksi katsoo että on tarpeeksi maitoa jääkaapissa ja annat rahaa niin että käy itse puuttuvat maidot hakemassa... Yhdelle tehtäväksi katsoa että eteinen on kunnossa. Toinen tsekkaa sitten vaikka sen keittiön lattian tai jotain.. kyllä lapsilla kuuluu teettää hommia.. Asuvathan hekin kotona ja oppivat sitten elämää varten siisteyttä..

Ja sitten. Nyt otat palkastasi jonkin summan omalle vaate-kenkä-tilillesi ja hommaat sieltä uudet vaatteet vaikka joka kuukausi! Ja mies maksaa lasten kulut.

Vierailija
11/11 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi sille lukea madonluvut ennen lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi