Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet! Jos lapselle osuu

Vierailija
09.05.2009 |

isäviikonloppu äitienpäiväksi, niin miten toimitte?

Minä en halua olla sunnuntaina ilman lastani..on mukavaa, että tämä herää kanssani äitienpäivän aamuun. Vaikka tiedän, että on vain yksi päivä vuodesta, mutta silti :) Ihania ne kortit ja kaikki aamulla sänkyyn kannettuna..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat jonkun vain passaamaan itseäsi vai?

Miksi et asetu johonkin hotelliin ja tilaa siellä aamiainen huoneeseen?

Mun mielestä äitienpäivä on ihan yksi turhuus. Mä en ainakaan tarvitse mitään väkisin väännettyä suitsutusta äitiydelleni. Kyllä se palkkio tulee ihan koko vuoden mittaan.

Vierailija
2/6 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat jonkun vain passaamaan itseäsi vai?

Miksi et asetu johonkin hotelliin ja tilaa siellä aamiainen huoneeseen?

Mun mielestä äitienpäivä on ihan yksi turhuus. Mä en ainakaan tarvitse mitään väkisin väännettyä suitsutusta äitiydelleni. Kyllä se palkkio tulee ihan koko vuoden mittaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yhden kerran kielsin häneltä lapset äitienpäivänä. Hänen oma äitinsä on kuollut ja minun äidilleni äitienpäivä on tärkeä. Mies kyllä loukkaantui kun emme viettäneet lauantaina äitienpäivää niin, että hän olisi saanut viedä lapset tutustumaan uuden vaimonsa äitiin juuri äitienpäivänä, mutta jos on idiootti niin olkoon.

Vierailija
4/6 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äitienpäivä aina äidillä, isänpäivä isällä. Useimmilla lukee tämä jo sopimuksessa.

Joko niin että viikonloppusiirtyy seuraavaan tai sitten niin, että äitienpäivänä lapsi on isällään pe-la ja tulee la-iltana kotiin. Sama systeemi isänpäivänä.

Vierailija
5/6 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamissopimukseen. Totta kai on mukavaa ja ihan yleisen hyvän tavan mukaista, että lapsi saa olla äitinsä kanssa äitienpäivänä ja isänsä kanssa isänpäivänä. Haloo, ei se ole vain vanhemmalle mukavaa, vaan myös lapselle. Kun koko maa juhlii äitejään tai isejään, on toki mukavaa, että lapsi saa viettää sen päivän juuri äidin tai isän kanssa.

Jos tätä ei ole tapaamissoppariin kirjattu, täytyy sitten vain yrittää keskustella nätisti toisen vanhemman kanssa. Kyllä minusta on aika idiootti se äiti tai isä, joka ei äitien-/isänpäivänä voi joustaa ja poiketa rytmistä. Mutta siis nätisti asiasta kysyminen on mielestäni tärkeää, kysyessä voi myös korostaa lapsen mahdollista halua viettää äitienpäivä oman äitinsä kanssa.

Nelosen viestiä en oikein tajunnut. Miten niin sinä "kielsit" ex-mieheltäsi lapset äitienpäivänä. Etkö sinä - tai lasten isä - ole tietoisia siitä lakipykälästä, ettei sinulla ole yhtään sen enempää sananvaltaa kieltää tai sallia exääsi tapaamasta lapsia kuin hänelläkään on lupaa kieltää sinulta sinun aikaasi lasten kanssa. Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että lasten kuuluu äitienpäivä viettää oman äitinsä, ei isän uuden vaimon äidin, kanssa. Mutta kyllä minäkin hermostuisin, jos lapseni toinen vanhempi "kieltäisi" minulta minulle kuuluvan tapaamisen. Eihän sinulla ole siihen mitään oikeutta.

Vierailija
6/6 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEILLÄ AINAKIN TÄMÄ LUKEE VIRALLISESSA TAPAAMIS JA HUOLTOPAPERISSA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä