Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hmmm, uskoisiko 4,5v vielä äitiin joulupukin asussa?

Vierailija
16.12.2008 |

Siis kun olen aiempina jouluina pukeutunut meille joulupukiksi ja on mennyt ihan täysillä. Nyt ostin paremman asun vielä ja vähän tuunasin sitä. 4,5v poika uskoo ihan täysillä joulupukkiin, joten olisi harmillista rikkoa se paljastumalla. Vuokrapukkiin ei meillä ole varaa, valitettavasti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä en uskaltaisi koittaa... On ne niin haukankatseisia nuo pienet. Toisaalta pukki voi olla niin jännä juttu, että unohtaa analysoinnin.

Yksi vaihtoehto on "kiireinen pukki", joka käy vain jättämässä lahjat ja helistää kulkusta merkiksi tms. Jotain hauskaa voi tietysti pukilta pudota, vaikka se kulkunen tai jotain muuta pientä.

Vierailija
2/5 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri? Tai vain koputus ovelle? Tai tonttuapuri?

Tai jospa äiti saisi puhelun pukilta, että reki on juuttunut , eikä pääse tulemaan, mutta että tontut toivat lahjat ovelle? Ehkä voit pyytää jonkun tutun miehen puhelimeen "pukiksi", niin poika saa itse pukilta toivotukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan meidän 4- vuotias uskoisi, kyllä tuon ikäisellä on todella tarkat silmät ja kuulo.

Vierailija
4/5 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini myöhemmin paljasti koko jutun. Ei ollut juurikaan puhunut kuulemma ja muutenkin suht koht pikainen vierailu. Lapset on usein niin jännityksestä kankeina, ettei tarkkavaisuus ole kovin hyvää.

Muistan itse tilanteesta, että oltiin jo veljen kanssa tosi huolestuneita, missä pukki oikein viipyy ja äiti päätti lähteä ulos katsomaan, että onko kenties eksynyt.

Äiti palasi sitten pukin jo mentyä kertomaan, ettei valitettavasti ollut nähnyt jälkeäkään... Ja äidin hämmästys oli suuri, kun huomasi ilmestyneen lahjaröykkiön ;)

Vierailija
5/5 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä oli kuulema mennyt pukista vielä koululaisillekin. Mutta jotenkin epäilen että oma 4,5v kyllä tunnistaisi minut.