Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hemmetti, mikä ajoitus!!

Vierailija
08.05.2009 |

Kertokaa nyt hyvät ihmiset, mitä mun pitää tehdä..

Hain erästä työpaikkaa tietämättäni, että olin juuri silloin tullut raskaaksi (pillerit petti)

Pääsin haastatteluun, silloin rv 8. en kertonut raskaudestani.

Nyt rv 10 kutsuttiin toiseen haastatteluun, jonka jälkeen valitsevat työntekijän Haastattelu ens viikolla jolloin rv 11+.

Kyseessä vakituinen paikka.

Työt alkaisivat rv 15 (jolloin jo varmasti näkyy 5. raskaus)

koeaika ilmeisesti 4kk, jolloin jo alkaisi äitiysloma.. :S

Voi hitto että olen ajoituksen mestari!

Aborttia en todellakaan tee siksi, että EHKÄ saisin unelmieni työpaikan kaikkien näiden kotona vietettyjen vuosien jälkeen.

Kyseessä on ykstyinen työnantaja, suht pieni paikka. Tiedän että repivät pelihousunsakin, jos joutuvat äitiyslomaa maksamaan.

Ja toisaalta.. en haluaisi ottaa työtä vastaan jos tiedän joutuvani koeajan jälkeen ulos "muista syistä".

Työpaikan haluan, unelmatyö.. ja kotihoidontukeni vaihdan kiljuen palkkaan..

HELP!!!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ei ole peruste irtisanomiseen.

Toivottavasti saat paikan, tiedätkö jo haastattelevatko toisella kierroksella vielä kuinka monta hakijaa?

Onnittelut tulevasta vauvasta ja peukut pystyssä, että saat haluamasi duunin!!

Vierailija
2/35 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olet suunnitellut lisääntyväsi vielä, niin hoida sitten se homma ensin.

Miksi hait töitä jos suunnittelit lasta? Kyllä aikuinen 4 lapsen äiti kai tietää, miten niitä lapsia saadaan aikaan.......?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koeaikaa voisit ottaa paikan mutta nyt ei kannata koska raskauden vuoksi he laittavat sut ulos. vaikka kaippa se muutamankin kuukauden tyäkokemus jotain painaisi myöhemmissä työnhauissa sitten kun nyt odottamasi lapsi on isompi

Vierailija
4/35 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa lukea :DD

Vierailija
5/35 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajallahan ei ole mitään oikeutta kysellä yksityisasioitasi tai puuttua/kommentoida niihin.

Vierailija
6/35 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olet suunnitellut lisääntyväsi vielä, niin hoida sitten se homma ensin.

Miksi hait töitä jos suunnittelit lasta? Kyllä aikuinen 4 lapsen äiti kai tietää, miten niitä lapsia saadaan aikaan.......?

Ap sanoi, että pillerit petti, eli ei liennyt vauva suunnitelmissa...

Vierailija
7/35 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näistäkin vastauksista sen huomaa. Itsekästä ajattelua.

Kuinka moni teistä vastaajista on yrittäjiä, jotka joutuvat maksamaan tuollaiset omasta pussista?

Minä en ainakaan menisi työhön hyvällä omallatunnolla jos olisin raskaana enkä kertoisi sitä työnantajalle. Mutta meitä on moneen junaan.

Sen tiedän, että takaisin saat sen, minkä toiselle teet.

3

Vierailija
8/35 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos koeaika on 4kk niin eikö silloin voi irtisanoa ihan ilman syytäkin? Kuten todennäköisesti tapahtuisi, kun raskaus huomataan.

Vierailija
9/35 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ne toisten arvoja ovat.

Mutta sitä saa mitä tilaa...

Vierailija
10/35 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 osaa lukea. Mutta harvemmin nuo pillerit pettää jos ne ottaa säännöllisesti.

Ja jos kerran lapsi on tulossa, niin siitä mielestäni kuuluu kertoa työnantajalle. Se on moraalisesti oikein. Mutta kun ihmisiä tuntee, niin sitä moraalia niin kovin harvalla vain on. Itsekkäitä ihmisiä tässä maassa riittää.

3

Vierailija
11/35 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on, että pääsee jostain kohtaa irvistelemään

Vierailija
12/35 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat 97% varmat eli kolme kertaa sadast pettää vaikka ottaisi kuinka oikein.

eikä työhaastattelussa ole mitään velvollisuuksia kertoa raskaudesta. se ei työnantajalle kuulu. tossa vaiheessa ei välttämättä ole kerrottu ede sukulaisille niin miksi pitäisi ihan tuntemattomille kertoa.

älä ole typerä.

3 osaa lukea. Mutta harvemmin nuo pillerit pettää jos ne ottaa säännöllisesti.

Ja jos kerran lapsi on tulossa, niin siitä mielestäni kuuluu kertoa työnantajalle. Se on moraalisesti oikein. Mutta kun ihmisiä tuntee, niin sitä moraalia niin kovin harvalla vain on. Itsekkäitä ihmisiä tässä maassa riittää.

3

Vierailija
13/35 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kehtaa vielä kehua omaa moraaliaan!!!!

Vierailija
14/35 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesustelija.. ei pidä alkaa yrittäjäks jos ei kestä velvollisuuksia.. entä jos ap olisi raskautunut heti sopimuksen kirjoittamisen jälkeen. sinäkö et siis palkaa 20-40 vuotiata naisia ettet joudu maksamaan äitiyspäivärahoja :O sovinisti paska..

Ja näistäkin vastauksista sen huomaa. Itsekästä ajattelua.

Kuinka moni teistä vastaajista on yrittäjiä, jotka joutuvat maksamaan tuollaiset omasta pussista?

Minä en ainakaan menisi työhön hyvällä omallatunnolla jos olisin raskaana enkä kertoisi sitä työnantajalle. Mutta meitä on moneen junaan.

Sen tiedän, että takaisin saat sen, minkä toiselle teet.

3

Vierailija
15/35 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoi, että pillerit petti, eli ei liennyt vauva suunnitelmissa...

Vierailija
16/35 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 lopettaa seksinharrastamisen kun lapsiluku on täynnä :D ja töihin saa nainen hakea vain jos ei harrasta seksiä. voi mä säälin sun miestä, jos sulla sellasta on. ja jos on niin toivottavasti tajuaa ottaa pian jalat alleen. aika ihme eukko.

enpä oo hetkeen tyhmempään törmänny :DD

Vierailija
17/35 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa työnantajalle olevansa raskaana, koska sen ei pitäisi vaikuttaa työpaikan saantiin! Pukeudut vaan isoihin kaapuihin niin kyllä se siitä! :)

Vierailija
18/35 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla paljon päässä liiku. Surullista.

Vierailija
19/35 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi sitten on sumentanut mun aivot :) kaikki kun ei elä selibaatissa ;)

nyt ei ehkäistä kun lasta yritetään ja sitten on lapsiluku täynnä ja edelleen aiotaan seksiä harrastaa, jos vahinko käy, niin sitten meidän lapsiluku ei jääkään kahteen, ei se kuitenkaan tarkoita sitä että mun täytyy lakata elämästä ja kotona odotella alkaako menkat vai, onko minulla oikeutta hakea töitä vai ei, uskallanko juoda lasin punaviiniä vai en jne..

-18

Vierailija
20/35 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan olisin duunissa sen 4kk koeajan ja päättäkööt työnantaja sitten sun työtaitojen perusteella haluaako sut vielä takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän