Euroviisufinaali 2015
Joko kisakatsomot ovat valmiita? Onko suosikkeja ja veikkauksia kisan voittajasta?
Kisakatsomoeväät? Löytyykö viisuista silmänruokaa?
Kommentit (1028)
Stig Rästa fanitti lapsena Apuva-miestä.
Miten toi parta on niin luonnottoman näköinen aina, kuin animoitu, onkohan oikea?
Antakaa anteeksi, mutten tajua tuota partaista naista, siis mikä juttu tää oikeen on?
Ulkomamma
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:42"]Sain juuri ennen äänestysajan päättymistä lähetettyä äänen Virolle! Jes, ensimmäinen kerta elämässäni kun äänestin :)
[/quote]
mäkin äänestin ekaa kertaa ja Viroa :)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:36"]
Israel ehdottomasti. Voi niitä aikoija kun dallasin Dizzenkofilla. Tel Aviv.
[/quote]
Oli kyllä sysipaska biisi Israelilla. Haikeudella muistelen 70-luvun loppua ja konna-antti kosupunttia, siinä oli sitä jotain. No 70-luvulla toki kaikki muukin oli vaan niin paljon parempaa :)
Ihana tää conchitan Who oo oo could love you more -biisi!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:44"]Antakaa anteeksi, mutten tajua tuota partaista naista, siis mikä juttu tää oikeen on?
Ulkomamma
[/quote]
Se voitti viime vuoden viisut
Kiitos tuhannesti kaikille Viron äänestäjille minun puolestani, mulla on vissiinkin joku esto kun en saanut äänestettyä vaikka kuinka yritin (tai toivottavasti ne äänet lähtivät menemään)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:44"]
Antakaa anteeksi, mutten tajua tuota partaista naista, siis mikä juttu tää oikeen on?
Ulkomamma
[/quote] Siis oikeesti, onko tuo huumoria vai totta? Sama
Naiset, panisitteko Conchitaa, tai no miksei miehetkin?
Onko henkilö C:n hahmon takana homo?
Viime vuonna taso oli paljon parempi, enemmän indiehköä musiikkia. Tämä vuosi oli tavallinen euroballadista europoppiin vuosi.
No voi hitto, en kerennyt äänestää, puhelimesta oli mennyt virta. Ääni olisi mennyt Virolle!
En panisi, ei oo mun tyyppiä. Ihana kuitenkin.
Olipa ihana katsoa viisut ihan rauhassa ja nauttien, ilman että tarvitsi tuntea myötähäpeää PKN:n puolesta. Laulukilpailu kuitenkin kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:46"]Naiset, panisitteko Conchitaa, tai no miksei miehetkin?
[/quote]
Panisin!
Äänestin Ruotsia!