Selittäkää minulle koiranomistajat, miksi koiranne paskovat toisten pihoille?
Kommentit (14)
Meidän pihalla on rotanmyrkkyä vähän joka paikassa -myyrät olivat tehneet tuhojaan.
Ihan vaan tiedoksi.
Vai ihanko pokkana ne koiran omistajat kävelee teidän pihalle koiran kanssa ?
Meillä koira on paskonut vains iksi kerran naapurin pihalle, kun oli ukoovi ollut huonosti kiinni ja koira otti ritolat. Tosin kiltisti siivosin, muutoin ei kaki toisten pihoille ja lenkilläkin on kakkipussit mukana.
tai oikeastaan se omistaja seisoskelee postilaatikolla ja katselee muualla, kun hinan toinen pää etenee pihalle ja koira kyykkii hiekkalaatikolla lasten lelujen vieressä. Olen nähnyt ikkunalla. Kun aasin ikkunan huutaakseni, omistaja teeskenteli kuuroa ja käveli pois.
Meillä käy naapurin koira kesäisin pihalla paskomassa, monta kertaa on asiasta puhuttu ja naapurista se on vain hauskaa, että osaa mennä muualle paskomaan eikä tee sitä omalla pihalla. Ei se meistä ole kovin hauskaa, kun on pieniä lapsia ja olisi kiva nurmellakin vapaasti varpasilleen leikkiä ja telmiä. Mutta eipä viitsi lasten antaa, kun on liukumiinoja aina siellä täällä. Ja koiraa eivät suostu pitämään kiinni, kun on kiltti muutoin eikä ole tottunut olemaan kiinni.
Kaupungissa pitää muuten koiran olla kiinni. Irrallaan juoksentelevat koirat kuuluu raankkurille.
Omistaja seisoo juuri ja juuri portin/nurmikon toisella puolella ja koira "vahingossa" kakkaa pihalle, kun omistaja katselee muualle. Jos heidät huomataan ikkunasta, leikkivät tietämätöntä tai juoksevat karkuun.
koiraansa muiden pihalle,keskelle tietä ym..ei ole mitään yhteistä tekijää. Keskelle pihaa siis asuntojemme sisäpihalle paskovien koirien lenkitysväli on liian pitkä ja eivät raukat jaksa pidättää edes omien pihojen ulkopuolelle,sen olen pistänyt merkille.
Meillä on omakin koira joka tekee tarpeensa pusikkoon,mutta ei naapurin puskaan sentään
Kun avaat ikkunan niin työnnä samalla ilmakiväärin piippu ikkunan raosta. Eikökän löydy liikettä koirankusettajaan...
Meillä käy naapurin koira kesäisin pihalla paskomassa, monta kertaa on asiasta puhuttu ja naapurista se on vain hauskaa, että osaa mennä muualle paskomaan eikä tee sitä omalla pihalla. Ei se meistä ole kovin hauskaa, kun on pieniä lapsia ja olisi kiva nurmellakin vapaasti varpasilleen leikkiä ja telmiä. Mutta eipä viitsi lasten antaa, kun on liukumiinoja aina siellä täällä. Ja koiraa eivät suostu pitämään kiinni, kun on kiltti muutoin eikä ole tottunut olemaan kiinni.
Minä sinuna ottaisin lapion ja nakkaisin paskat ihan pokkana takaisin naapurin pihalle.
koiranomistajia kiinnostaa ihmeen paljon mitä taivaalla tapahtuu.
miksi annatte miestenne kännissä hakata naapurin ovea?
Turha yleistää.
koiran pyllystä, kerätkää itse. Oma on pihanne.
No, mä en tosin ole oikeasti koiran, vaan pihan omistaja, joten yllä oleva on vain arvaus, mutta eihän siihen mitään muuta syytä voi olla?