tuli tuosta liukumäki ketjusta mieleen..
et mikä tässä on se ongelma, jos toiset haluaa lapsilta kieltää sen kiipeämisen ja toisten vanhempien mielestä on ihan ok lasten kiipeillä missä vaan..
niin vastattaiskos kaikki vaan omista lapsistamme, ja jätettäis ne naapurin tenavat vahtimatta.
Kommentit (5)
Ja jotkut eivät halua muiden lasten kulkevan kuraisilla kengillään liukumäessä, koska sitten heidän lasten vaatteet tulevat tosi likaisiksi.
Itse kaipaisin vähän enemmän sellaista koko kylä kasvattaa mentaliteettia suomalaiseen kasvatuskeskusteluun. Mitä sitten tuohon liukumäki asiaan tulee niin ketäpä se haittaa jos lapsi siinä kiipeää kun siinä ei ketään ole laskemassa. Sitten kun muut laskevat, tietenkään ei kiivetä ja jokainen puistossa oleva vanhempi voisi ihan vapaasti komentaa ainakin minun muksuni pois tieltä jos eivät itse tajua väistää tai en itse huomaa.
liukumäessä tai tee muutakaan "kiellettyä".Omat lapset on kuin herranterttuja,mutta annas olla kun tämä mamma kääntää selkänsä niin johan ovat pahimpia sen omat lapset,ottaa niin aivoon ja ei tietty ikinä näe kun omat lapset tekee pahojaan ... ärh!
samahan se on joka asiassa. toiset antavat keinua lujaa, antavat keinua talvella, ja antavat kiipeillä majan katolla.
ja nämä ylivarovaiset vanhemmat, joiden lapset saavat vaan salaa ilkeillä ja oppivat olemaan ulkoisesti nätisti, mutta puhumaan salaa paskaa toisista (kkyllä, näin se on, kun ei saa purkaa riemua eikä saa riehua koskaan,ei tapella, huutaa, tulee paskanpuhuja)
Että sitten ne omat ja naapurin tenavat törmäilee siellä liukumäessä.
Jos yhteiskunnassa on säännöt, olis kiva jos niitä kaikki noudattais niin elo ois jouhevaa.
Liukumäkeen vaan ei taida olla mitään sääntöä.