Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala kun pelästyin, saako niin edes tehdä?

Vierailija
08.05.2009 |

Kiinteistöhuollon tulla asuntoon omilla avaimilla ilmoittamatta? Oli kuulemma koputtanut, mutta en kuullut kun tulpat korvissa, että pystyn keskittymään töihini.

Ollaan sovittu kiinteistöhuollon kanssa että soittavat ensin koska meillä iso koira, ilmoittamatta ei asuntoon saa mennä tai se tulee päälle jos yksin on kotona.

Ja kaiken lisäksi olin alasti! Pelästyi niin kamalasti kun seisoi vieressä ja sitten kun tajusin olevani alasti(se minulle luonnollista, olen melkein aina kotona alasti) aloin huuutaa, ettei ilmoittamatta saa tulla!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä taas kävi niin että kun mies lähti aamulla liikkeelle niin rapussa oli naapurin nuori nainen kissaansa pyydystämässä (oli livahtanut ovesta). Tällä naapurilla oli vaan aamutakki päällä ja sitten juuri kun mun mies oli hänen kohdallaan niin se aamutakki aukesi ja hän seisoi mieheni edessä ns. luonnontilassa ;). Olivat niin hölmistyneitä molemmat että eivät tajunneet alkuun edes että mitä tapahtui :D.

Vierailija
22/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittamatta ei omilla avaimilla KENELLÄKÄÄN asiaa asuntoon paitsi poliisilla ja palokunnalla

Että yhdeltäkin talkkarilta meni työ samalla sekunnilla kun tuli ilmoittamatta avaimilla sisään.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli aamuseksit menossa, kun yhtäkkiä makkarin ovella seisoi vieras mies. Se säikähti hulluna, kun pimeästä makkarista peitoista hyppää kiljuva mustaihoinen mies, mä jäin nolona peittoihin. Miehet toipu nopeesti, mun poikaystävä kiskas kylpytakin päälleen, vieras mies luki mittarit makkarin seinästä ja lähti. Ja että mä olin kiukkuinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme