Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala kun pelästyin, saako niin edes tehdä?

Vierailija
08.05.2009 |

Kiinteistöhuollon tulla asuntoon omilla avaimilla ilmoittamatta? Oli kuulemma koputtanut, mutta en kuullut kun tulpat korvissa, että pystyn keskittymään töihini.

Ollaan sovittu kiinteistöhuollon kanssa että soittavat ensin koska meillä iso koira, ilmoittamatta ei asuntoon saa mennä tai se tulee päälle jos yksin on kotona.

Ja kaiken lisäksi olin alasti! Pelästyi niin kamalasti kun seisoi vieressä ja sitten kun tajusin olevani alasti(se minulle luonnollista, olen melkein aina kotona alasti) aloin huuutaa, ettei ilmoittamatta saa tulla!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pitää tulla asuntoon niin kyllä siitä pitää ilmoittaa etukäteen!

Vierailija
2/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää parempi kuin tuo flirttailen varatuille miehille, mutta yritä vielä uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit siis kotona alasti keskittymässä töihin tulpat korvissa. OK.

Vierailija
4/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ehkä hieman hymyilyttää kun se huoltomies oli aika pelästyneen näköinen ;) ja hämillään raukka.

Mutta ilmoittamatta ei minusta saa tulla omilla avaimilla.

Vierailija
5/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ehkä hieman hymyilyttää kun se huoltomies oli aika pelästyneen näköinen ;) ja hämillään raukka.

Ehdotan että panitte villisti kirjoituspöytäsi ääressä samalla kun kävit läpi kuivaa työasiaa pomosi kanssa puhelimessa.

Vierailija
6/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän entisessä taloyhtiössämme etukäteen ilmoittaminen oli sitä, että alaoveen ilmeistyi joku epämääräinen lappu, jossa kerrottiin tulevista huoltotöistä.

Ja todellakin työmiehet marssivat sisään kuin kotiinsa, useimmiten vielä aikaisin aamulla. Kyllä he sentään ovikelloa soittivat ensin, mutta jos ei heti avattu, niin silloin vilahti avain lukkoon.

Kerrankin heräsimme ihan hirveään ovikelloon rämpytykseen ennen seitsemää aamulla. Pienet lapsemme säikähtivät ja alkoivat itkeä. En ehtinyt muuta kuin nousta heitä lohduttamaan, niin silloin sisään rymisteli kaksi kovaäänistä työmiestä.

Ja todellakin olimme puolialasti!

Vierailija
7/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit siis kotona alasti keskittymässä töihin tulpat korvissa. OK.

ihan kirjotushommia. häiritsee kaikki äänet, ei pysty keskittymään. mitä outoa, eikö kukaan muu mukamas kotona alasti?

Vierailija
8/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuli joku dokkari aiheesta ja minusta tälläiset ihmiset ovat päästään vialla.

Vierailija
9/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin ihmeellistä? Tämähän on mun koti!

Vierailija
10/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks mun kohdalle ei oo ikinä sattunu. Aina on tullu joko puhelu tai kirjallinen ilmoitus postiluukusta. Mun käsityksen mukaan asuntoon ei saa mennä, ellei kyse ole jostain vakavasta (vesivahinko, tulipalo tms.) siis ilman ennalta sopimista.

Joskus tosin asuttiin omakotitalon yläkerran vuokra-asunnossa ja vuokranantajilla oli tapana käydä meidän poissa ollessa viemässä tavaroita varastoon meidän asuntoon kuuluvalle ullakolle. Ihmeteltiin, ku sinne oli ilmestyny tavaraa ja sit selvis kerran, että ne oli ollu tulossa sinne, ku TODELLA hiljainen kämppis oli ollu yksin paikalla. Olivat avainta lukkoon laittaessan huomanneet, että kämpässä onkin joku ja hipsineet äkkiä pois.. Ja sekin oli luvaton tunkeutuminen, vai mikä lie oikea termi. Kävivät luuraamassa, ettei oo jemmapulloja, kun eivät itse käytääneet alkoa eikä tupakkaa, ei tosin kukaan meistäkään lukuun ottamatta siskoani, joka tupakoi, mutta hänkään ei siis käyttäny alkoholia.. Isä meinas pikkusen hiiltyä ku kuuli :)

Vierailija
11/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu. Samoin meidän lapset viuhtoo aina viikonloppuisin alasti tuonne puoleenpäivään ennenkuin lähtevät ulos leikkimään. Just lapsi sanoi viime viikonloppuna, kun käskin pukemaan, että ei halua pukea kun alasti on mukavampi olla. Mun mielestä siinä ei ole mitään outoa. Ei mulle alastomuus ole seksuaalista mitenkään, se on ihan eri juttu.

Vierailija
12/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että panitte villisti kirjoituspöytäsi ääressä samalla kun kävit läpi kuivaa työasiaa pomosi kanssa puhelimessa.

ei sinun fantasia.

Vierailija
13/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää jos aikuinen hilpastelee tussu paljaana tai kulkuset heiluen,yäk. Joo ei todellakaan ole mitään seksuaalista.

Istutteko esim. sohvallakin alasti?

Vierailija
14/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutteko esim. sohvallakin alasti?

ja siivoan :-)! Alaston kokki en ole vielä ollut, pitäisi varmaan kokeilla!

Vierailija
15/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin on tapana tehdä kotona töitä alasti korvatulpat korvissa :D

Vierailija
16/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilua. Ei haitta kun roiskuu kokatessa, helppo pyyhkiä pois. Vaatteet pitäisi pestä, se työläämpää. Eikä tule niin kuumakaan siinä patojen ääressä. En muista milloin olisin vaatteet päällä kokannut..siittä on aikaa.

17/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap:n työtuoli on ahem, helposti puhdistettavaa mallia.

18/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi alaston kokki kokeilua. Ei haitta kun roiskuu kokatessa, helppo pyyhkiä pois. Vaatteet pitäisi pestä, se työläämpää. Eikä tule niin kuumakaan siinä patojen ääressä. En muista milloin olisin vaatteet päällä kokannut..siittä on aikaa.

Liedeltä roiskuva rasva saattaa auheuttaa tapaturman.

Vierailija
19/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heräsimme yhtenä aamuna kovaan kolinaan joka kuului olohuoneestamme makkarin seinän takaa. Mies puki ihmeissään päälle ja meni olkkariin, sanoi huomenet huoltomiehelle ja käveli vessaan. Mies oli niin kummissaan, ettei tuosas tilanteessa tajunnut purkautua. Moneen kertaan jälkeenpäin on kyllä naurettu. Näin Psoas:llä.

Vierailija
20/23 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liedellä läpsyvä rasva saattaa aiheuttaa tapaturman.

nimim. riipputissikö

Liedeltä roiskuva rasva saattaa auheuttaa tapaturman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän