Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä tähän aikaan enään ketään muita kuin minä?

Vierailija
08.05.2009 |

mitä kuuluu?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun ulkomailla ja aikaeroa noin 2-3h.

Tylsää kun täällä on jo hiljaista kun minä pääsen tänne. (Mies ja lapset nukkumassa)

Vierailija
2/29 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva nukkumassa ja mies kavereiden kanssa pokeria pelaamassa. Nyt kyllä pitäisi munkin mennä nukkumaan, muuten olen huomenna ihan kanttuvei ja pitäisi mennä anopin luo kylään, blääh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko osaisin jotenkin neuvoa mutta en osaa. Meillä miehen kanssa vielä ihan hyvin vaikka huuma on laantunut jo vuosia sitten. Toisaalta minusta joskus tuntuu, että en ole hänen mielestään enään halutta lapsen syntymän myötä. En kyllä itsekään tunne itseäni haluttavaksi kun raskaudesta jäi muutama ylimääräinen kilo. Ajattelin aloittaa laihduttamisen huomenna :)

Vierailija
4/29 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painin kanssa parista raskauskilosta aiheutuvan huonon olon kourissa. Vauva on tosin vasta aika pieni, muttä mä olen katkera kun luulin että imetys laihdutaa. Kissan viikset! Mulla tuntuu pikemminkin olevan taipumus lihoa!

Vierailija
5/29 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt väsyttää..

harmittaa kun mä olisin halunut teistä äitikavereita :) höh

Vierailija
6/29 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko suoomessa vai ulkomailla?

Vierailija
7/29 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomes ja huomenna töihin.

Vierailija
8/29 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla, mutta aikaeroa on kyllä vaan tunti.

Vierailija
9/29 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää, mutta totta. Lykkään nukkumaanmenoa ja selvittelen ajatuksia koneella jos olen tavallista väsyneempi nk liittoomme. Eihän täällä olo mitään ratkaise, mutta asiat jaksaa paremmin kun lueskelee täällä juttuja ja kirjoittaa omia ajatuksia (ukkokullan kanssa puhumset on jo loppuneet). Mites muut, oletteko koneella aina näin myöhään vai onko poikkeus, entä miksi olette täällä? Kulutatteko aikaa, etsikkekö jotain tiettyä, puratteko pahaa mieltä tai turhautumista, haetteko päivän rauhallista hetkeä vai mitä?

Vierailija
10/29 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odottelen kesää ja toiveenani olisi toinen lapsi mutta en ole jaksanut yrittää...

Vierailija
11/29 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeongelmat on niin kurjia! On hirveä tunne, kun tuntuu siltä, että mitään ulospääsyä ongelmavyyhdestä ei enää ole.

Vierailija
12/29 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juhlapäivä. Olen saanut suoritettua erään kevään isoista rupeamista ja join lasin viiniä ja nautiskelen olostani.

Vierailija
13/29 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä te vain olette jossain ja mä luen teidän ajatuksia mutta en tunne teitä, enkä tiedä keitä te olette.

Vierailija
14/29 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua on ajatella, että ihan oikeasti te jotka kirjoitatte olette oikeita ihmisiä, eikä teidän tekstit ole vaan jotain koneen generoimia omia juttuja.

Vierailija
15/29 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie vie täälllll

Vierailija
16/29 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on hänellekin tullut lisäkiloja vuosien myötä.

Täytyy tykätä sellaisena kuin on, jos on tykätäkseen.

Valokuvista haikeana näkee, kuinka joskus on oltu puolta hoikempia. Nyt ollaan onnellisia tämän näköisinä, ja jos kiloja karisee, niin hyvähän se on terveydenkin kannalta, mutta ei se yhdessäolomme ole ulkonäöstä kiinni, meillä.

Vierailija
17/29 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kiltti sanoa mulle hyvää yötä niin tulis mukavampi olo?

T. Se, jonka vauva nukkuu ja mies pelaa pokeria

Vierailija
18/29 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt väsyttää..

harmittaa kun mä olisin halunut teistä äitikavereita :) höh

'

Ja mä kuvittelen, että missä te olette. Minkälainen maisema teidän ikkunasta näkyy. Minkälainen sää siellä on ja minkälainen tunnelma.

Vierailija
19/29 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan kesäinen sää ja ikkunasta näkyy kaupungin valot. Asun romanttisessa keski-eurooppalaisessa kaupungissa ja nyt tämä tyttö lähtee nukkumaan. Käyn ensin vaan haistelemassa vauvan poskea. Ihanaa iltaa ja yötä teille kaikille!

Vierailija
20/29 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta jaksaisi olla huomennakin hyvä äiti ja tulla kohtuullisesti toimeen miehen kanssa (jota jostain syystä v*****aa kun olen täällä pitkälle yöhön, ehkä se on myös osasyy tänne tuloon. On niitä harvoja asioita minussa jossa osoittaa tunteita, kun ärsytän sitä kirjoittamalla mammoille silloin kun sen mielestä minun kuuluisi nukkua... Nooh, taitaa olla liian myöhä pohtia suhdetta, enää ei saa mitään järkeviä tai rakentavia ajatuksia.)

Hyvää yötä ja onnistuneita liittoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan