Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään onnistanut työnhaussa tänä keväänä?

Vierailija
07.05.2009 |

Nyt kun sanotaan olevan hankala aika työllistyä. Miltä alalta olette löytäneet töitä? Oliko vaativa projekti?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin tullut taloon uutena, vaan tein osa-aikaisia töitä vuoden verran heille. Mutta sitten virka vakinaistettiin, pistettiin sisäiseen hakuun ja korvamerkittiin minulle. Nyt olen sitten eläkevirassa koulutusalalla.

Mutta minä olen jo 40 v. Onkin jo aika, että akateeminen pätkätyöläinen saa pysyvän työn.

Vierailija
2/13 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun joku paikka on "korvamerkitty" niin haasttellaanko siihen krtään muita kuin jo ennelta valittu henkilö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki siihen haastatellaan, jos tulee muita hakijoita. Heitähän tulee varsin vähän, jos yhtään, jos paikka on auki vain intranetissä. Mutta onhan siinä aina se riski, että sieltä tutun kautta ponnahtaa ohi joku enemmän työkokemusta omaava - minulla kun tämä työkokemus on ollut se heikko lenkki, koska olin vuosia lasten kanssa kotona.

2

Vierailija
4/13 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalta, ei ollut vaativa projekti.

Vierailija
5/13 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä kyllä alaltani löytyy, mutta pelottaa jo valmiiksi , että miten se käytännön työnteko rullaa kotivuosien jälkeen. Olenko paljon tumpelompi kuin muut? Välillä iskee ihan kamala paniikki, suorastaan. Miten sinulla työskentely lähti sujumaan?

Vierailija
6/13 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkoja taitaa olla aika paljon avoinna.

Vierailija
7/13 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain hanttihommia huonolla palkalla, oli kyllä sinänsä vaativa projekti kun en muihin hanttihommiin päässyt..

Vierailija
8/13 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun tein tosi paljon töitä, vaikka sain palkan osa-aikaisuudesta, niin laitoin tunteja enemmän. Olin tarkka ja huolellinen.

Se oli samanlaista, kun lähdin viime talvena ekaa kertaa luistinradalle 20 vuoden jälkeen: ekana päivänä olin bambi jäällä, mutta neljäntenä päivänä tein jo piruettejä.

2

Töitä kyllä alaltani löytyy, mutta pelottaa jo valmiiksi , että miten se käytännön työnteko rullaa kotivuosien jälkeen. Olenko paljon tumpelompi kuin muut? Välillä iskee ihan kamala paniikki, suorastaan. Miten sinulla työskentely lähti sujumaan?

Vierailija
9/13 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sain kesätöitä (olen opiskelija) matkailualalta ja sitten koko lukuvuoden mittaisen sijaisuuden (jonka aloitan heti kesätöiden jälkeen) alalta, jolle olen piakkoin valmistumassa.

Vierailija
10/13 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan että oliko ammattirooli helppo löytää kaikkien kotiäitinä vietettyjen vuosien jälkeen,

Vierailija
11/13 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en minä sitä pidä huonona, että rooli on rennompi. Itse asiassa tämä "laitostuminen" on se ahdistavin seikka...

Tarkoitan että oliko ammattirooli helppo löytää kaikkien kotiäitinä vietettyjen vuosien jälkeen,

Vierailija
12/13 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 31 hakijaa, yksi valittiin, että en sitä mielestäni ihan helposti saanut. Minulla oli tosin yksi erikoisosaaminen, jota ko. talo myös tarvitsi, ehkä juuri siksi minut valittiin.

Vierailija
13/13 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin yo:lle assariksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän