jatkuva panetus?
asiani on harvinaisen tyhmä mutta mielipiteitä saa esittää?
elikkä vähän taustoja, olen 23v yhden kaksivuotiaan lapsen äiti, olen eronnut ja nyt ollut yli vuoden uudessa suhteessa
nykyisellä miehellä ollut piilokiveksisyys ja kivekset ovat hoidettu kuntoon vasta kun hän on ollut n.9 vuotias, iso epäilys on siis ettei hän koskaan tule saamaan lapsia (varmuutta asiasta ei kuitenkaan ole)
entisen miehen kanssa joka on lapseni isä panetti silloin tällöin mutta nykyisen kanssa koko ajan (ei ole kytköksissä seksin laatuun)
asiaan: voiko mieheni "lapsettomuus" ja "huono sperma" olla syitä siihen että minua panettaa aivan koko ajan, tuntuu kuin soluni huutaisivat hedelmöityskysyisiä uimareita?
vai mistä tämä johtuu, vaikka olisin juuri saanut seksiä alkaa noin tunnin sisällä uusi panetus?
Kommentit (2)
Mun exmies hänellä oli sama vika ja me saatiin tosin hoidoilla lapsi.....
Mulla oli endoa josta sain terveen paperit kun täytin 39v ja hänellä piilokiveksisyys...
Ja mua ei todellakaan panettanut koko aikaa eli ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Eikun spermatestiin ukkos ennen kun alat sen siittiöitä syytellä ylisesti...
Tupakinti ja alkoholinkäyttö vaikuttaa myös simppoihin....eihän siihen lapseen tarvita kun yksi uimari.....ja sekin voidaan viedä munasoluun niinkun meillä tehtiin :D tuloksena nyt syksyllä eskariin menevä likka,joka on tähän mennessä harvinaisen terve.... N40
jatkuva panetus on monen meidän homo sapiens -lajin edustajien "vaiva".
Sen avulla on turvattu lajin leviäminen ...
Sillä ei ole mitään tekemistä epäillyn huonospermaisuuden kanssa.