Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehtyjä asioita elämässäsi, jotka eivät ole johtaneet "mihinkään". Esim. koulutuksia...

Vierailija
07.05.2009 |

liittymisiä johonkin organisaatioon jne. siis ihan turhia asioita/tekemisiä

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin ammattillisen tutkinnon peruskoulun jälkeen ja jatkoin samaa alaa suoraan ammattikorkeakouluun. Sen tutkinnon opiskelu alkoi tökkimään jo tokana vuonna. kahden vuoden jälkeen erosin ja alotin amkissa toisella linjalla, siitä huomasin jo heti ekana vuonna että ei kiitos. Erosin sieltä ekan vuoden jälkeen kun sain tietää olevani raskaana. Kun olin ollut lasten kanssa kotona muutaman vuoden hain taas amkiin ja kokonaan ihan uppo-oudolle linjalle. Ei sopinut sekään :o) Sen lopetin heti ekan viikon aikana :o)

Nyt taas on amk-haku vetämässä. Saapa nähdä miten käy. Haluaisin ammatillisen tutkinnon lisäksi jonkun muunkin tutkinnon mutta ala on hiukan hakusessa.

Syyllistin itseäni aika pitkään tuosta kun monet vaan opiskelee sujuvasti vaikka edes vaan paremman palkan toivossa jonkun tutkinnon itselleen mutta mulla ainakin täytyy olla oikeasti mielenkiintoa alaa kohtaan että jaksan opiskella sitä.

Vierailija
2/3 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elämä ei ole johtanut tasan minnekään. Täällä olla möllötetään neljän seinän sisällä suurin piirtein eikä mies mihinkään haluakaan, eikä ole mistään kiinnostunut. Tai onhan tämä elämä johtanut alaspäin suohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä ymmärrä.

Mä olen käynyt koulutuksia, mutta en tehnyt sellaisia töitä, joihin ne pätevöittäsivät minut. (esim yksi korkeakouluhallinnon opistntokokonaisuus). Olen kuitenki noppinut asioita, joiden tietämisestä on minulle hyötyä, vaikken varsinaisesti *tarvitse* sitä tietoa mihinkään. Tiedänpähän, miten hommat sujuu.

Kuulun joihinkin yhdistksiin ja seuroihin olematta kovin aktiivinen tai suurimmalta osalta edes tarvitsematta niiden palveluja. Mutta *voisin* käyttää niitä jos sattuisin tarvitsemaan.

musta ne eivät siis ole turhia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme