Olen ruma. Voinko löytää puolisoa?
Olen tähän asti ollut miehille kuin ilmaa, korkeintaan on tultu kysymään "onko toi sun kaveri sinkku?"
Kommentit (13)
Oletkohan liian itsekriittinen ja pyörinyt väärissä paikoissa. Moni mies ei ole häävi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit miehellä? Miksi sinun pitäisi "saada" sellainen?
Tai ihan millä vain sukupuolella, enhän minä voi tietää mitä porukkaa olet..
Miksi ihmeessä haluaisit miestä nurkkiin reisaksi? Ota koira jos kaipaat läheisyyttä ja arvostusta, se sentään ei makaa päivästä toiseen sohvalla kittaamassa kaljaa vaan lähtee jopa lenkkiseuraksi. Koira oppii myös sisäsiistiksi, toisin kuin useimmat miehet.
Ei, et voi, mahdottomuus. Mene vaikka lauantaiaamuna Prismaan ja tarkkaile siellä kulkevia aviopareja. Kaikki aivan jumalattoman kauniita ihmisiä.
En ole koskaan nähnyt niin rumaa ihmistä ettei jollekin olisi se ihana ja paras.
Kaikki käy jollekin. Ei suomalaiset mikää kaunis " rotu" olekaan. Pottuneniä pyknikoita.
Näillä mennään.
Luin, että:
Vaimoni on ruma. Voinko löytää puolisoa?
Aivan varmasti voit. Olen itse ruma, keski-ikäinen ja jo kahdesti eronnut.
Vierailija kirjoitti:
En halua olla koko elämääni yksin.
Ap
Nisula kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt niin rumaa ihmistä ettei jollekin olisi se ihana ja paras.
Kaikki käy jollekin. Ei suomalaiset mikää kaunis " rotu" olekaan. Pottuneniä pyknikoita.
Näillä mennään.
Niin, reikä se on rinkelissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua olla koko elämääni yksin.
Ap
No mitä mies tekisi sinulla?
Kokeile ulkomaita varovasti. Siellä ei ole ehkä yhtä ahdas muotti. Ei täällä nätitkään kaikille miehille kelpaa, vaatimus on ura, urheilullisuus, perhe taustalla (kun tulee lapsia), pitää olla 22v, hoikka, iloinen ja kotitalouskone. Älä tee lapsia automaattisesti koska siinä vasta onkin työleiri.