Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on pahoinpitelijä, kertoako uudelle naiselle?

Vierailija
07.05.2009 |

Tuttava pariskunta erosi, koska mies löi vaimoaan ja oli muutenkin pomottaja. Nyt hän on löytänyt rinnalleen uuden naisen ja tämä nainen oikein hehkuu uuden rakkauden onnea. Kehuu tämän miehen maasta taivaaseen.

Mies ei ole vielä näyttänyt todellista minäänsä :(

Kertoisitko sinä uudelle naiselle minkälainen mies oli edellisessä liitossa? Vai antaako naisen se itse hoksata? Voihan olla että mies on ottanut opikseen, eikä lyö enää, tosin epäilen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että : jokos olet tätä uutta temponut turpaan niinku edellistä? ja jatkat matkaa.....

Vierailija
2/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla muuttanut tapansa. Silloinhan ei haittaa, mitä menneisyydessään teki (paitsi minä kyllä lähtisin heti, jos olisin uusi nainen...). Menneisyytensä aaveet voi uuden naisystävänsä kanssa yrittää kohdata tai sitten ei.

Jos taas ei ole muuttanut tapojaan (mikä varsin todennäköistä...), niin parempi yrittää suojata siskoa. Kertomatta jättämistä pitäisin hyvin kylmänä ja välinpitämättömänä tekona. Vai onko nainen toiselle susi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse ehkä kertoisin, vaikka todennäköisesti saisinkin v-mäisen akan maineen tämän naisen silmissä.

Itse olen joskus kertonut tuttavalle, (lähinnä siksi, etten halunnut hänen kokevan samanlaista kohtaloa kuin näin ystävälleni tapahtuneen) hänen silloisesta uudesta rakkaastaan (rikollista toimintaa, vieraita naisia, entisen tyttöystävän pyörittelyä hiuksista ravintolassa) ja niinhän siinä kävi ensin, että tämä nainen oli varma, että minulla oli jollakin lailla oma lehmä ojassa asian suhteen ja välit viilenivät hänen puoleltaan, kunnes sitten parin vuoden kuluttua tuli ravintolassa pyytämään anteeksi ja kiroamaan omaa sokeuttaan.

Elämä on. Joskus on toki parempi antaa asioiden vaan olla, mutta esim. tuollaisessa väkivaltatapauksessa ehkä olisi ihan fiksua ainakin jollakin lailla ottaa asia puheeksi tämän uuden naisen kanssa.

Vierailija
4/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uusi nainen on edes hyvän päivän tuttu, kertoisin kyllä (tietysti siis niin, ettei mies ole läsnä). Koska viestintuoja saa helposti vihat päälleen, sanoisin kuitenkin asian tyyliin "minulle on kerrottu, että..." tai "eron taustalla saattoi olla jotain väkivaltaan liittyviä ongelmia" tms. En siis väittäisi, että tiedän asian varmaksi (vaikka näin olisikin). Tällainen pehmennys ei aseta kuulijaa niin noloon asemaan kuin suora väite - eikä hänen tarvitse mennä puolustuskannalle.

Vierailija
5/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että mies on exää pahoinpidellyt, mutta ei se tarkoita sitä, että tekisi saman nyxälle.

Vai ajatteletko, että se ex ansaitsi sen?

Ehkä voin vaikuttaa typerältä ja naiviilta, mutta lähipiirissä olen nähnyt tällaisen jossa entinen sai selkäänsä. Vaimo vaihtui ja jostain syystä ei häntä ole sitten hakannut. En tiedä mistä tämä johtuu, enkä tosiaan ajattelekaan että entinen vaimo (ystäväni) olisi mitenkään ansainnut lyömistä.

Vierailija
6/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä sillä ollut mitään vaikutusta. Uusi mimmi päinvastoin kielsi ottamasta häneen koskaan enää yhteyttä.

Tiedä sitten, onko tämä uusi eukko rakkauden sokaisema, hyväuskoinen vai vaan helvetin tyhmä. Enkä todellakaan usko exäni muuttaneen tapojaan, kiivasluonteinen kun on.

Mutta ap:lle siis varoituksen sana, että uusi nainen ei välttämättä ota kertomaasi tietoa mielellään vastaan ja voi käydä jopa kuten tässä omassa tapauksessani, että nainen alkaa ummistaa entistä enemmän korviaan kaikelta "pahalta", joka koskee ukkoa. Kunnes sitten itse ottaa kuonoonsa...

Vierailija
7/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies kertoi ihan avoimesti (ei ylpeillen) edellisen parisuhteensa väkivallasta.

Hän oli ollut jo Karpon erikoisohjelman haastateltavana ja jakso tuli ulos juuri kun mies oli muuttanut yksiööni. Meillä ei kuitenkaan väkivaltaista käytöstä esiintynyt ja suhde loppui ihan muista syistä. Eli voi kai siitäkin parantua tai sitä ei joka naisen kohdalla vain ilmene tai ei sitten vielä ilmentynyt. Mene ja tiedä.

Vierailija
8/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkälaiset välit sinulla on tämä väkivaltaisen miehen kanssa mutta eikö se olisi se reiluin tapa hoitaa asia.

Eli sanoa sille miehelle, tai siis kysyä että onko hän maininnut uudelle naiselleen asiasta. Ja yrittää nätisti sanoa että olisi paras että tieto tulisi mieheltä itseltään.

ja sitten se että kertooko mies uudelle naiselleen siitä vai ei - kertoo itse asiassa paljon siitä miehestä.

Vierailija
9/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoa mies hakkasi ja alensi, mutta uutta vaimoaan ei ole lyönyt. On ennemminkin uuden tossun alla. Asiat voi muuttua kumppanin vaihdoksen myötä. Ja tuskin se rakastunut nainen edes tahtoisi uskoa semmoista, ajattelisi voivansa rakastaa miehen erilaiseksi.

Vierailija
10/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvin tutustuisin tuohon naiseen / ystävystyisin hänen kanssaan, en voisi olla kertomatta. Jos olisin joku puolituttu, niin en varmaankaan sotkeutuisi toisten asioihin.

Kertominen riippuisi myös siitä, miten todellista tietoa miehen välivaltaisuudesta minulla olisi. Jos se olisi kuulopuheita jostain, en välittäisi sellaista tietoa eteenpäin.

Rakkauden huumassa tuo nainen ei ehkä edes haluaisi uskoa asiaa.

Vierailija
11/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisen kusipään on valinnut;(

Vierailija
12/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex-vaimo on minun ystäväni ja olen nähnyt mitä jälkeä mies on saanut aikaan :(

Vierailija
13/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa, että "miesystäväsi pahoinpiteli entistä vaimoaan, mut ei varmaan sinua pahoinpitele"! Tai kysyä, että "onko miesystävääsi tullut kertoneeksi, että tuli pahoinpideltyä ex-vaimoa"?

Vierailija
14/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden naisen ei toki tarvitsisikaan sitä uskoa, mutta jos pahoinpitelyistä alkaa tulla merkkejä, hän osaa lukea ne nopeammin ja vaikka ottaa yhteyttä ex-vaimoon kysyäkseen tarkemmin.

Vierailija
15/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan kysymys koska kehtaa alkaa sitä lämimään

Vierailija
16/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että mies on exää pahoinpidellyt, mutta ei se tarkoita sitä, että tekisi saman nyxälle.

Vierailija
17/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeasti rakastunut ei usko kuitenkaan, saat vaan vittumaisen akan maineen.

Jokainen tekee omat virheensä.

Vierailija
18/18 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ajatteletko, että se ex ansaitsi sen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme