Nyt kyllä veettää...
Päivähoitomaksua ulosotossa. Ikinä ei ole koskaan ikuna milloinkaan mitään ollut ulosotossa... juttu on näin: mies oli maksanut muka tammikuun laskun ja merkinnyt laskun maksetuksi. Lappu tuli kotiin, mutta ajattelin että on jokin virhe, koska lasku oli kerta maksettu. Soittelin kuitenkin perään varmistaaseni ja sain kuulla, että suurin osa oli maksettu edellisen kuukauden viitteellä, mutta vaivaiset 20e oli jäänytuupumaan. Ilmeisesti mies oli ottanut valmiin maksupohjan nettipankista eikä tarkastanut muuttunutt summaa eikä viitettä, muuta en keksi...
Miksi mun mies tyrii aina?? Päivähoitopalveluissa sanottiin ettei tästä mitään merkintää tule mihinkään, mutta onko niin? Ulosotto on kuitenkin ulosotto!!
=(((
Kommentit (4)
eihän ne niitä turhaan lähettele vaan sen mukaan mitä maksuja reskontrassa on auki
Nyt on myöhäistä olla jälkiviisas... =((
ap
No mutta kuule. Ei tuosta mitään merkintöjä tosiaan mihinkään tule kunhan vaan maksat(te) tuon puuttuvan osan nyt heti.
Minulle on muuten tullut karhulasku sellaisesta maksusta jonka olin maksanut joten ei tuo olisi ihan mahdotonta olla teilläkään että olisi tullut turha karhu.
Vaan tosiaankaan mitään merkintöjä ei mihinkään tule. Siinä mielessä voit ottaa ihan rauhassa. :)
ap