Oli taas niin kauhea päivä hoitajana
Kommentit (16)
Onneksi en ole hoitaja.
Muuten joudutko ikinä riitelemään asiakkaitesi kanssa? Voisitko kertoa pahimman kokemukseksi siitä.
Et varmasti ole arvoton. Itse ainakin olen ihan todella kiitollinen hoitajasta, jonka kanssa olin tekemisissä tänään. Todella ammattitaitoinen ja asiallinen tapaus. Palautti luottamusta tämän maan terveydenhoitojärjestelmään huonojen kokemusten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaihtaa alaa. Hoito työ ei kannata
Mielessä, mutta se ei tuosta noin vain tapahdu.
Ap
Tuntui pahalta tuo kommenttisi. Saatko tukea mistään, työkavereilta tai työterveydestä?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole hoitaja.
Muuten joudutko ikinä riitelemään asiakkaitesi kanssa? Voisitko kertoa pahimman kokemukseksi siitä.
Enhän minä riitele potilaiden kanssa. Toki joskus ollaan eri mieltä hoidosta, mutta ammattilaisena toimintani perustuu aina tutkittuun näyttöön, joten helppo kertoa miksi jotain tehdään tai ei tehdä. Toki potilas voi itse riidellä. Tänäänkin minulle huudettiin, pelkäsin, sain vammoja ja tarvittiin poliisit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuntui pahalta tuo kommenttisi. Saatko tukea mistään, työkavereilta tai työterveydestä?
Työkaverit aina vähättelevät ja kertovat, että heillekin on sattunut sitä ja tätä. Sitten he naureskelevat asialleni. Tulee pahempi olo työkavereista kuin itse tapahtumasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että se ei sovi kaikille. Mutta, hoitotyötä on niin monenlaista, terveysasemalla asioidessa olen huomannut että siellä taitaa olla hyvät oltavat, ei mitään päivystyspolimaista hässäkkä. Mainioita kohtaamisia on ollut.
Potilaat ovat kipeitä ja kipeänä ihminen ei ole parhaimmillaan. Sinä olet arvokas, vaikka joku saisi sinut käytöksellään tuntemaan itsesi arvottomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaihda edes työpaikkaa! Lienetkö tosissasi, on hoitajapula, nyt vipinää kinttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole hoitaja.
Muuten joudutko ikinä riitelemään asiakkaitesi kanssa? Voisitko kertoa pahimman kokemukseksi siitä.Enhän minä riitele potilaiden kanssa. Toki joskus ollaan eri mieltä hoidosta, mutta ammattilaisena toimintani perustuu aina tutkittuun näyttöön, joten helppo kertoa miksi jotain tehdään tai ei tehdä. Toki potilas voi itse riidellä. Tänäänkin minulle huudettiin, pelkäsin, sain vammoja ja tarvittiin poliisit.
Ap
Siis psykiatriaa ? Sait vammoja huudosta ? On lääkärin asia ennakoida ja estää konfliktitilanteet. Miten osastonhoitajasi asiaan suhtautui ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole hoitaja.
Muuten joudutko ikinä riitelemään asiakkaitesi kanssa? Voisitko kertoa pahimman kokemukseksi siitä.Enhän minä riitele potilaiden kanssa. Toki joskus ollaan eri mieltä hoidosta, mutta ammattilaisena toimintani perustuu aina tutkittuun näyttöön, joten helppo kertoa miksi jotain tehdään tai ei tehdä. Toki potilas voi itse riidellä. Tänäänkin minulle huudettiin, pelkäsin, sain vammoja ja tarvittiin poliisit.
Ap
Siis psykiatriaa ? Sait vammoja huudosta ? On lääkärin asia ennakoida ja estää konfliktitilanteet. Miten osastonhoitajasi asiaan suhtautui ?
Siis ihan fyysisisiä vammoja. En minä tosin niin välitä kuin mitä henkisistä. En minä tästä nyt kyllä lääkäriä syytä millään tavalla? En ole millään osastolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaihda edes työpaikkaa! Lienetkö tosissasi, on hoitajapula, nyt vipinää kinttuihin.
Kaikkialla se on samanlaista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kaikkialla se on samanlaista.
Ap
Siinä tapauksessa on vain yksi yhteinen nimittäjä. En lue ketjua enää.