Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oireeton alkuraskaus - silti kaikki hyvin?

16.12.2008 |

Olen siis ihan alkuviikoilla, 5+6, mutta nyt olen alkanut miettiä näitä oireita, tai pikemminkin niiden puutetta. Ei mitään väsymystä, ei pahaa oloa, ei mitään mitä edellisessä raskaudessa oli jo näillä viikoilla, ja olikin ollut jo pari viikkoa. Eli onko muita joilla alkuraskaus on ollut oireeton, silti kaikki on mennyt hyvin loppuun asti?

Minulla on siis yksi lapsi ennestään, ja yksi kohdunulkoinen takana, jossa ei siis myöskään ollut mitään oireita. Nyt olen aika varma että sama juttu kyseessä... Ultra on 29.12., kiva kun joutuu odottamaan joulun yli...:(

Kokemuksia kaivataan...

Valentine rv 5+6

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ollut mitään alkuraskauden oireita, ei väsymystä, pahaa oloa, tissien arkuutta, ei mitään. Ainut, miksi epäilin olevani raskaana, oli se, että kuukautiseni olivat 4 päivää myöhässä, Söin pilereitä, joten menkat alkoivat aina korkeintaan kaksi päivää viimeisen pillerin jälkeen. Tällä kertaa ne eivät alkaneet ja testi näytti heti plussaa.

Nyt olen viikolla 34+6 ja kaikki mennyt hyvin, tosin lääkäri ennusti tänään, että tulee syntymään ennen laskettua aikaa.

Vierailija
2/5 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ollut vielä alkuraskaudessa minkäänlaisia oireita. Ainut oire, joka oli alkoi n. viikolla 12 ja kesti viikolle 18 oli järjetön väsymys. Että kyllä niitä vieläkin ehtii tulla. Pahoinvointi en ole kokenut vielä ollenkaan ja kaikki tuttavani ovat sanoneet, että onnellinen saan olla jos vessanpöntön halaukselta vältyn. Nyt menossa rv 34 ja edelleen oireena ainoastaan väsymys+nämä loppuraskauden ihanuudet...

Hyvää joulunodotusta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on oikeastaan ollut aika oireeton koko raskaus. Vasta väsymystä puolen välin jälkeen on ollu vähäsen ja toki vatsa on pyöristynyt. Alussa mulla ei ollut yhtään mitään ja raskaustestinkin tein varmuuden vuoksi jotta saisin viiniä huolettomasti ottaa. No en ottanut sitten, kun testi näytti plussaa.

Vierailija
4/5 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös noin aikaisessa vaiheessa täysin oireetonta. Viikoilla 6+1 olin kirjoittanut raskauspäiväkirjaan, ettei ole mitään oireita, mutta sen jälkeen ne sitten alkoivatkin! Viikolta 6+3 viikoille n. 10 oli melkein joka päivä pahaolo ja hirveä väsymys. Siitä taas tähän asti on jälleen ollut kohtalaisen oireetonta.

Eli vielä sullekin voi oireita ilmaantua, ja vaikka ei ilmaantuisikaan, niin kaikki voi silti olla ihan hyvin!

t. wilma 14+0

Vierailija
5/5 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut ekassa raskaudessa minkäänlaisia oireita, ennen kuin ihan loppuraskaudesta. Siitä raskaudesta nyt neiti 2v. :)

Tässä toisessa turvotuksen lisäksi väsymys alkoi vasta joskus 7+ viikoilla.

Bejpi rv 8+6