Tyvikohotusrauta. Pakko kehua!
Kommentit (8)
hinta oli 45 euroa plus postari 5 euroa. Oli kaikkista halvin sielä. Niitä myydään kyllä ihan joka paikassa. netanttilassa, hobby hallissa ja esim cittarissa.
mulla on jostain 80 luvulta vanha kreppi rauta ja sillä saa ihan yhtä hyvän ja pysyvän kohotuksen.. heh.
mulla on jostain 80 luvulta vanha kreppi rauta ja sillä saa ihan yhtä hyvän ja pysyvän kohotuksen.. heh.
olen kokeillut meinaan sitäkin:)
Tolla raudalla saa puolet nopeemmin ja kestävämmän tuloksen plus se sit vielä että tolla raudalla pääsee oikeesti tyveen asti, kreppiraudalla ei.
t ap
olen miettinyt raudan ostoa. Miten käsittelet sitten latvat, vai käsitteletkö mitenkään?
ja samalla vähän latvoja kääntänyt mut en aina. ihan hyvä tulos on tullut ku on antanut ihan itsellään hiusten kuivua ja sit olen raudan kanssa tyven laittanut. Mulla kyllä ihan piikkisuorat hiukset et en tiedä miten menee jos on esim kiharat....
t ap
raudan ohjeissa lukee että paras tulos tulee jos hiukset on yli 10 cm pituiset et ei ihan lyhyeile hiuksille tarkoitettu.
Luulin ensin ku sen mainoksen näin että minkä ihmeen pilipaliraudan ne nyt on keksinyt. Ihan turhaa ja kalliskin vielä.
Mutta onkin aivan ihana rauta. Tulee todella hyvä lopputulos. Suosittelen ehdottomasti kaikille ketkä kärsii lättänästä tukasta.
Kohotus on myös tosi kestävä. Itse laitoin la ja vieläkin on koholla.
Ajattelin vaan tänne tästä kirjoittaa jos joku muukin empii ostopäätöstä raudan suhteen:)