Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin viikonloppuna haamun menevän tien yli!

Vierailija
06.05.2009 |

Olin autolla liikkeellä ja noin sadan metrin päässä minusta se meni tien yli.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään lakanakaan ollut.

Vierailija
2/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon niin väsynyt, kun vauva valvottaa että ei oo aikaa ku vetästä lakana päälle kun ulos lähtee. Aika kalpeakin oon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyaikana lakanat päällään, ne pukeutuu tyylikkäisiin liituraitapukuihin ja niiden rintapielissä on Fortumin pinssi.

Vierailija
4/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt aloitusta vitsaillekseni, vaan ihan oikesti näin sellaisen hahmon menevän tien yli!

Vierailija
5/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama vuosi sitten.

Vierailija
6/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni myös "yliluonnollisia" kokemuksia, tosin hahmoja tai vastaavaa en ole nähnyt.

Minkälainen tapahtuma oli tarkemmin, hahmon olemus yms?

Vierailija
7/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että joukossamme on henkiä. Ehkä tuo oli kotiseudullaan...

Vierailija
8/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauempaa näin että jotakin tulee pellolta tielle päin, ensin katsoin että se olisi sellainen "hiekkapilvi", mutta lähempänä näin ettei se ollut hiekkaa. Vaikea sitä on kuvailla, muutoin kun ensimmäisenä tulee mieleen kovan tuulenpyörteen nostattama hiekka. Tämä tosin oli kumarassa kulkevan mummon muotoinen, läpikuultava. Meni tien yli sen verran hitaasti, että ehdin sitä seurata katseellani ja tien yli päästyään se hävisi täysin.

Vierailija
9/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin itsekin haamun...

Vierailija
10/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, aikuinen 31v, pelkään kummituksia.

Karsee juttu ap!

Vierailija
11/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä oli fiilikset?

Oliko muita mahdollisia silminnäkijöitä?

Onko paikalla tapahtunut jotakin esim. onnettomuus tms mihin tuo mummeli voisi liittyä?

Vierailija
12/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita liikkujia ei ollut.

En tiedä tuon paikan/paikkakunnan historiasta yhtään mitään :( Paikka oli vähän ennen taajama-alueelle tuloa, eli maantiellä ajelin.

Sillä hetkellä katselin vain jotenkin lumoutuneena, mutta näin jälkikäteen vähän pelottaa.... En tiedä uskallanko enää siitä ajaa, tosin pakko on jos meinaan käydä vielä vierailulla paikassa jonne silloin olin menossa.

Mitkä oli fiilikset?

Oliko muita mahdollisia silminnäkijöitä?

Onko paikalla tapahtunut jotakin esim. onnettomuus tms mihin tuo mummeli voisi liittyä?

Vierailija
13/17 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten on, mahtoiko autossa olla jotain ylimääräistä ilmassa? Bensaa lorahtanut vaatteille tai vuotavia hiuslakkapulloja...?

Vierailija
14/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI!

Vierailija
15/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vuoden aika ,joskus hyönteiset parveilevat ja lentävät tiiviissä muodostelmassa ,saaden mitä eriskummallisimpia muotoja aikaan.

Vierailija
16/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää viinaset vähemmälle. Ei vaiskaan uskon kyllä sekä mielikuvituksen tuotteisiin mutta myös siihen mahdollisuuteen että yliluonnollisia ilmiöitä tapahtuu. Kannattaa selvittää ettei jää vaivaamaan.

Vierailija
17/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pilkata koska näin vaan on että suurin osa ihmisistä ei usko ellei itse näe/koe. Itselleni on käynyt niin katseita juttuja että ei voi enää olla uskomatta! Jotkut ovat herkempiä kuin toiset ja kaikki eivät näe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi