Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi ei-läheiselle 18-vuotiaalle kummipojalle? ov

Vierailija
06.05.2009 |

Kummipoika täyttää 18v ja sitä pitäisi tietysti jotenkin muistaa. Valitettavasti emme ole kovin läheisiä, vaikka hän on myös mun serkkuni. Hän on muuttanut epävirallisesti pois kotoa, asustelee milloin kenenkin kaverin nurkissa :-o Olen kummastellut tätä vanhemmilleen, mutta heistä nuorta ei voi pakottaa asumaan kotona ja että kyllä poika pärjää. En tiedä millä hän elääkään, mutta melko varmasti on sekaantunut huumeisiinkin :-(

Poika on aina ollut vähän ikävä luonteeltaan. Haluaisin kaiken itselleen nostamatta sormeakaan. Tykkää kaikesta hienosta ja kalliista, mutta ei ole valmis tekemään asian eteen mitään. Kovasti brassailee aina saavutuksillaan ja erityisesti omistuksillaan, eikä ole erityisen empaattinen. Varsin ikävä luonne siis.

Hän varmasti haluaisi paljon rahaa, ei epäilystäkään. Mutta olisko jotain muuta ideaa, mistä ton ikäinen tykkäisi ja mistä voisi olla hyötyä? Jos annan jonkun hienon kännykän, kannettavan tms. niin hänhän sen varmaan myy saadakseen niitä huumeita? Budjetti olis sellanen 200e - olisko hyvä?

Kiitos.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet antamassa 200e ei-läheiselle huumetyypille?????????

Olkoonkin kummipoika, mutta silti!!!!!!!

HUH HUH! Ei voi muuta sanoa!

Jospa vaikka pudottaisit yhden nollan tuosta summastasi pois!

Vierailija
2/6 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava poika, mutta ei ole omaehtoisesti pitänyt yhteyttä kasvettuaan. En jaksa yksipuolisia kommentteja eli en ole lahja-automaatti. Tuo oli viimoinen lahja siihen suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan täysin nro 2:sta!

Ei mitään tollaselle kiittämättömälle, itsekkäälle pennulle!

Tai ehkä vaikka 20 euron lahjakortti kirjakauppaan. Jos ei käytä, niin ei kauheesti kuitenkaan mennt rahaa hukkaan.

Vierailija
4/6 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole provo, vaikka siltä ehkä vaikuttaakin. Valitettavasti ihan oikeaa elämää on.

Mulla on syyllinen olo, etten ole ollut pojan elämässä enempää, tukena ja läsnä. Vastauksenne pisti miettimään tosiasioita oikeassa valossa, ja hyvä niin. Ei huumeita käyttävälle kannata rahaa ainakaan antaa!

Lisääkin kommentteja otetaan mielellään vastaan.

terveisin ap

Vierailija
5/6 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisikohan kummipoika lähtevään kanssasi johonkin? Kävisitte vaikka yhdessä ostamassa hänelle esim. vaatteita ja sitten tarjoaisit ruoan? Tuon ikäistä ei taida enää mikään karting tmv. kiinnostaa?.. Toivottavasti keksit jotain. Toisaalta en kyllä tiedä onko poika oikeen mitään ansainnut...

Vierailija
6/6 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samanlainen ongelma. Kummipoika 14-vuotias, ja ei ole mitenkään kovin läheinen. Jostain syystä en ole oikein ikinä pitänyt pahemmin tästä lapsesta. Kurjaa, koska on hyvän ystävän lapsi. No, muistanut olen aina merkkipäivinä kuitenkin. Nähdään harvakseltaa koska asutaan suht kaukana toisistamme.

Huumeita ei tietääkseni käytä, mutta alkoholi on tullut kuvioihin. Ennen olen aina antanut rahaa, mutta nyt ei huvittaisi koska en tykkää antaa mitään kaljarahoja. Kai sitä pitää keksiä joku ihan "oikea" pakettilahja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme