Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies luulee ettei minulla ole ollut kuin yksi seksikumppani ennen häntä, en kehtaa tunnustaa

Vierailija
06.05.2009 |

niin minun tarinalta=). Itsekään en ole kehdannut nuoruuden sinkkuhillumisista paljon kertoilla, miehiä tosiaan riitti useampi per ilta...onneks on tuo järki lisääntynyt niistä ajoista...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut satoja seksikumppaneita mutten niistä ole kertonut.

Eikä kaduta onpa tullut koettua ja nähtyä monenlaista tallaajaa

Vierailija
2/22 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niitä on tainnut olla parisenkymmentä, joista lähes kaikki yhden yön juttuja. Hänellä ei ole ollut kuin yksi, ja sekin oli vakavampaa seurustelua. Hän ei ymmärrä yhden yön juttuja ollenkaan, sanoo että seksistä ei voi nauttia ilman tunteita. En ole valehdellut hänelle, mutta erään väärinkäsityksen takia hän on tuossa luulossa ettei minullakaan ole ollut paljoa seksikokemuksia ja nyt en enää kehtaa kertoa että olen villeinä nuoruuden vuosina tehnyt kaikkea hullua ja hurjaa.

En usko että asia hänelle muutakaan kautta tulisi selville, mutta jotenkin vaivaa kun en voi kertoa totuutta. Muita miehiä en kaipaa, enkä ole mitään petollista tyyppiä, mutta nuorena tuli tehtyä kaikenlaista huonon itsetunnon, kokeilunhalun ja tyhmyyden vuoksi kun elämä muutenkin potki päähän. Olen vain iloinen etten mitään tautia onnistunut silloin aikanaan saamaan, sekin olisi ollut mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksikö, että SINULLE tulisi parempi olo?

Eli haluaisit vaan siirtää pahan olosi mieheesi?

Tosi reilua...

Vierailija
4/22 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kaikkea toisen tarvitse tietää. Ne on mennyttä aikaa.

Vierailija
5/22 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Kuinka usein keskustelette aihepiiristä? Anna nyt asian olla vaan! Keskity muihin juttuihin.

Vierailija
6/22 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, ettet itsekään oikeastaan laske niitä, kun ne oli sellaista sekoilua.

Vierailija
7/22 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luulee, että mulla on ollut useita ennen häntä. Oikeasti oli vain sellaisia, joiden kanssa ei pussailua ja pientä hipelöintiä pidemmälle menty.

Mies ei siis tiedä, että olin käytännössä neitsyt kun tapasimme.

Suhdetta edeltänyt menneisyys ei kaikkine yksityiskohtineen kuulu mielestäni kumppanille.

Vierailija
8/22 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulee siis että mulla ollut vaan pari. Ikinä ei ole kysynyt ja toivottavasti ei kysy kun en osaa valehdella, mutta en oikeeta lukua halua kertoa joka on joku 15 ja mua hävettää toi niin paljon!

9/22 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te olleet jotain puhelintyttöjä?

Vierailija
10/22 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti ei kysykään. Mutta joskus esim. telkkua katsoessa tai julkkisten elämästä uutisia lukiessa heittää kommentteja kevytkenkäisistä naisista, joita ei selkeästikään arvosta eikä ymmärrä. Silloin minulle tulee hieman vaivautunut olo, olenhan itsekin ollut sellainen nuorempana.

T:ap

Vierailija
11/22 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi siis kertoa?

En minäkään ole kaikkea kertonut miehelleni, mutta silti en koe olevani epärehellinen.

Vierailija
12/22 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka veistä kurkulla pidettäisiin(ei silti, ei ole hänen tapaistaan).

Mennyt on mennyttä ja haluan itsekin ne asiat unohtaa.

Vierailija
13/22 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tippaakaan, voispa peräti ero tulla jos tietäisi.Vaikka en ole se sama henkilö enää kuin silloin nuorena.

14.

Vierailija
14/22 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 15 seksikumppania jotenkin paljon? Sit jos mennään koviin moneen kymmeneen tai satoihin, niin voidaan alkaa puhua monista kumppaneista. 15 on pikkujuttu.

Mulla on ollut aika lailla saman verran, enkä tosiaankaan ylpeile suurimmalla osalla niistä kokemuksista. Mutta se on silti osa mun elämää, eikä tulisi mieleenikään hävetä sitä.

luulee siis että mulla ollut vaan pari. Ikinä ei ole kysynyt ja toivottavasti ei kysy kun en osaa valehdella, mutta en oikeeta lukua halua kertoa joka on joku 15 ja mua hävettää toi niin paljon!

Vierailija
15/22 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tippaakaan, voispa peräti ero tulla jos tietäisi.Vaikka en ole se sama henkilö enää kuin silloin nuorena.

14.

Tarkoitatko että miehesi ottaisi eron asioiden vuoksi, joita olet tehnyt _ennen kuin olet tavannut hänet_ ?

Ottaisitko itse, jos jotain vastaavaa paljastuisi?

Missä maailmassa te oikein elätte? Eikö ukollesi riitä että olet nyt sellainen kuin olet? Vai tarkoitatko että "sisäinen puhelintyttösi" voi herätä koska tahansa uudestaan ja olet siksi riskialtis kumppani... Joten paras erota kaiken varalta vaan?

Vierailija
16/22 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vielä kevytykenkäinen!

Naisella on siis salattu persoonallisuuden piirre: hän on hutsahtava. Mies kuvittelee naineensa lähes impyen. Ja auta armias jos totuus paljastuu joku päivä: mies onkin naimisissa kamalan vampin kanssa! Erohan siitä tulee.

Mitään merkitystä ei sitten ole sillä, jos avioliiton ajan on ollut uskollinen. Kerran hutsu, aina hutsu!

Vierailija
17/22 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä ollut vain 1 kumppani ja minulla... noh monta :)

Suhteen alussa kun juttu paljastui miehelleni hän todella järkyttyi. en sitten viitsinyt oikaista, että luku jota hän kuvittelee todeksi on ehkä noin puolte tai vain kolmasosa siitä joita minulla on oikeasti ollut. Järkytysreaktion seurauksena ei tulisi mieleenkään, että koskaan kertoisin todellista seksikumppanien lukumäärää.

Ja siis kyllähän noita sinkkuvuosina kertyy... esim. jos olet 5 vuotta sinkkuna ja joka vuosi olet esim. 3-4 tyypin kanssa yhdenillan sängyssä... niin kyllähän sitä kertyy tuostakin tahdista jo ihan kohtuullinen kumppanimäärä. Ei siinä pitäis olla mitään hävettävää!

Vierailija
18/22 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinihorot avautuvat synneistään.

Vierailija
19/22 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehelle jolla on ollu se alle 5 niin toi olis luultavasti aika järkytys!

Vierailija
20/22 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tämä on kovin yleistä. Sama minullakin.. On ollut muutamia yhdenillan juttuja ja lisäksi ne tyypit joiden kanssa olen seurustellut. En oikaise hänen luulojaan - luulkoon mitä luulee. Ihmettelee joskus, että minulla on pakosti ollut enempikin suhteita, liittyen sänkyjuttuihin. Hymyilen vain salaperäisesti. ; )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän