Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä synnytykset käynnistyneet?

Vierailija
06.05.2009 |

Mihin aikaan eka supistus vai onko alkanut lapsivesien menolla? Kauanko ekasta supistuksesta tai veden menosta kulunut vauvan syntymiseen?

Mulla nyt neljäs raskaus viikolla 39. Eka synnytys kesti 1.5 vrk, alkoi yöllä supistuksilla, vedet meni just ennen ponnistusta.

Kaksi seuraavaa alkoivat niin, että eka supistus aamuyöllä klo 04. Molemmat syntyivät klo 19 illalla eli 15 h ekasta supistuksesta. Ja vedet menivät taas ennen ponnistusta.

Nyt olen jotenkin asennoitunut siihen, että yöllä alkaa tapahtumaan.. Aamulla herään ja ajattelen, ettei taaskaan. Mutta kai se synnytys voi käynnistyä vaikka päivällä tekemisen lomassa- vai voiko??

Olis kiva kuulla erilaisia kokemuksia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynnistyi vesien menolla seitsemältä illalla, yhdeksältä synnärillä ja poika tuli 01.09. Mäkin aina jännitin että alkaa aamuyöstä, mutta eipäs tullutkaan :)

Vierailija
2/4 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka käynnistettiin, synnytys alkoi klo 13 ja lapsi syntyi ennen 20 illalla.

Toka käynnistyi hiljakseen kovenevilla supistuksilla alkuiltapäivästä niin että klo 03 yöllä mentiin sairaalaan. Vauva syntyi 06.30 ja synnytyksen kestoksi laskettiin 5,5h.

Kolmas käynnistyi omituisilla tulevilla ja menevillä KOVILLA supistuksilla illalla ja yöllä 01 aikaan menimme sairaalaan. Omituisiin supistuksiin syynä virheasento (käsi poskella) mutta vauva syntyi silti kohtuuajassa klo 8.18 aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. vedet meni yöllä, vauva syntyi vajaan vrk: päästä

2. supistelu alkoi aamulla, vauva syntyi seuraavana yönä

3. vedet meni puolen yön tietämissä ja vauva syntyi vajaan vrk:n päästä

meillä pitkän kaavan mukaan ;)

Vierailija
4/4 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka kerta alkanut supisteluilla illalla tai yöllä. Supistelut ovat alkaneet illalla ja olleet epäsäännölliset. Yöllä sitten olen oksentanut kaiken pois ja supistelut voimistuneet. Sairaalassa olin ekasta n. 8 h, toisesta ja kolmannesta pari tuntia. Kun kalvot on puhkaistu, lapsi on ollut sylissä jo tunnin päästä kahden vikan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi