Lahtelaiset hei! Minkalaisia asuinalueita Lahdessa olisi lapsiperheelle,
mitä suosittelisit ja minne ei ehdottomasti kannattaisi muuttaa? Haaveilemme omakotitalosta turvallisella alueella, josta pääsisi järkevästi Tiirismaan kouluun.
Kiitos!
Kommentit (9)
Launeen okt-alue on ainakin tosi mukava ja rauhallinen, täällä asuu paljon lapsiperheitä ja kaikki palvelut on ihan vieressä.
älä ainakaan Ahtialaan lähde, se on hevon kuusen kaukana keskustasta.
minäkin suosittelisin!! itsekin aikanaan sieltä tipalassa käynyt :)
Kaikki ihan rauhallisia mukavia alueita asiallisen matkan päässä keskustasta (ja siistä koulusta).
Mitään ahtialaa tai renkomäkeä en suosittelisi itsekään mutta ilmeisesti se tipalan läheisyys karsiikin jo nuo kaukaisemmat vaihtoehdot. Anttilanmäestä itse joskus haaveilin ja kiveriössä olen useamman vuoden asunutkin.
on kiva, ainakin minusta. Ei tuo Kytöläkään pahalta vaikuta. Kerrostalot ovat kyllä rumahkoja, niistä en tiedä. Okt-alueet ainakin jees.
Liipola,saksala,mukkula ja osittain ahtiala..laune minusta parhaita ja en asu itse siellä:)
Itse en muuttaisi Liipolaan, Mukkulaan, Kivimaalle, Kytölään tai Metsäpeltoon. Enkä kyllä kovin mielellään Kiveriöönkään.
T: Paavolassa, keskustassa, Ruolassa ja Asemantaustassa asunut.
Tosi kivaa ja rauhallista seutua, ja sieltä pääsee helposti kävellen/bussilla/pyörällä Tiirismaan kouluun.