Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt sitten vihdoin luki lehdessä, että Suomeen tullaan RAHAN ja muiden etuuksien takia.

Vierailija
05.05.2009 |

Kyllä otti päähän lukea Hesarista juttua turvapaikan hakijoista. Suomeen tullaan hyvien sosiaalietuuksien takia, joka laajalti tiedossa ympäri Eurooppaa. Milloin loppuu tämä monien poliitikkojen "hyssyttely", että väärinkäytökset ovat hyvin vähäisiä ja ei täältä kukaan turvapaikkaa hae ellei henki ole vaarassa kotimaassaan.

Kannatan ehdottomasti tiukempia sääntöjä ja lakeja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun suomessa taytyy olla niin hys hys ja korrekti, ettei vaan ole rasisti tai kapeakatseinen niuho.

Miksi ihmeessa muuten kukaan tulisi suomeen,jossa vaikea kieli ja rankka ilmasto?! Mua arsyttaa tallainen paapominen!

Taalla Englannissa naita pakolaisia vasta riittaakin, mutta etuudet eivat ole lahellakaan Suomen tasoa. Vain terveydenhuolto taitaa olla taalla paremmalla tasolla hintojen suhteen, terveyskeskukset ilmaisia, samoin ehkaisy, lasten kaikki laakkeet ja lasit.

Vierailija
2/3 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se, että lähtijöillä on vaara kotimaassaan ja se, että kohteeksi valitaan Suomi hyvien sosiaalietuuksien takia?

Minusta eivät sulje.

Turvapaikkaa ei saa, jos ei kotomaassaan ole ollut vaarassa. Oleskeluluvankin kanssa on niin ja näin. Minusta on väärin, ettei nälkää ja taloudellista ahdinkoa hyväksytä siirtolaisuuden perusteeksi, joten sikäli kannatan avoimempaa maahanmuuttopolitiikkaa. Moni "rahan perässä tulevakin" tulee tänne henkensä riskeeraten, kannattaa se muistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele jos itse asuisit venäjällä, kiinassa tms. maassa, niin eikö mieles tekis saada parempaa palkkaa ja elintasoa. Viihtyisitkö itse siperiassa? Monet ulkomaalaiset suomessa työskentelevät lähettävät rahaa sukulaisille kotimaahan. ja ovat ahkeria työntekijöitä alalla, johon ei oikein tahdo löytyä sillä palkalla suomalaisia tekijöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi