Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kemistit ja mikrobiologit, mitäköhän tuli juotua

Vierailija
05.05.2009 |

kun mies vaihtoi viime perjantaina vedentulon talvivaraajasta kesävaraajaan eikä varoittanut mua yhtään! Aamulla todennäköisesti aamutoimien yhteydessä saatoin juoda pieniä määriä puoli vuotta lämpimässä varaajassa muhinutta vettä juomaveden mukana, joka tapauksessa varmasti jotain aamutoimia tein sillä. Sitten asia tuli puheeksi myöhemmin ja mies sanoi juoksuttaneensa vettä. Kun tulin päivällä lenkiltä, olin hirveän hikinen, mutta suihkussa huomasin että vesi haisee vienosti viemäriltä, mutta kävin kuitenkin suikussa koska olin yltä päältä hiessä. Mies sai kuulla kunniansa kyllä ja juoksutin itse vettä kunnolla. Nyt mulla on ollut pakki enemmän tai vähemmän sekaisin viime perjantaista asti, lievää etomista ja ripulia, en ole oksentanut kuitenkaan. Eilen oli pahin päivä, en syönyt juuri mitään. Lisäksi mulla oli kummalliset pari päivää jolloin huimasi ja oli todella omituinen ja hutera olo. Ajattelin että mulla täytyy olla niskat paaaaaaahasti jumissa, mutta voisko se liittyä tuohon? Lisäksi en ole meinannut saada yöllä nukuttua millään, siis aivan käsittämätöntä unettomuutta yhtäkkiä. Tuli nyt vasta mieleen, että voisko nämä oireet liittyä tuohon veteen? Jonkinlainen raskasmetallimyrkytys tai jotain? Onko tässä mitään syytä mennä lääkäriin, koska hutera olokin on jo loppunut.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet juonut aikamoisen coctailin seissyttä vettä, jossa on ollut sekä monenmoisia bakteereja että raskasmetalleja, plus varaajaan kertynyttä "mömmöä".

Jos vatsasi on sekaisin, syy on luultavasti noissa pöpöissä. Jos vesi on kovasti neutraalin pH:n ulkopuolella, siis hapanta tai emäksistä, saattaa myös raskasmetalleja olla liuennut haitallinen määrä. Jos saat tietää mistä materiaalista varaaja ja putken on, voit googlettaa ao. metallien myrkytysoireet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi