Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bodenilta tilanneet?

04.05.2009 |

Ihastuin kovasti muutaaman kesävaatteeseen ja nyt kiinnostaisi kuulla kokemuksia jos jollakin on ko. kaupasta!

Postarit? Kuinka nopeasti tilaus tuli? koot; isoja/pieniä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut usein ja aina olen saanut ihanan paketin. Vaatteet ovat hyvänlaatuisia ja iloisen värisiä, myös isompien lasten koot! Kengät todella kivoja ja hyvälaatuisia.

Postimaksu on ollut £5-7, vähän riippuen paketin suuruudesta. Vaatteiden mitoituksesta sen verran, että mekot olen havainnut aika lyhyiksi ja housut kapeiksi. Paidat sen sijaan ovat reiluja.

Postitus on huippunopeaa, tilauspäivästä 5-7 päivää ja paketti ollut postissa noudettavissa.

Voin suositella!

Vierailija
2/4 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Littlemama nopeasta vastauksesta!

Osaisitko auttaa vielä tähän kokokyssäriin, eli

Eli kun tyttö on kohta12 kk ja varmaankin 80 cm/11 kg, niin riittääkö koko 12-18?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimaksut ovat olleet samaa luokkaa ja postitus nopeaa. Vaatteet todella hyvälaatuisia ja kivoja, suht reilua mitoitusta mielestäni.

Vierailija
4/4 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset vielä kaikille kommentoijille, tilasin viikko sitten lauantaina ja maanantaina tuotteeet jo tulivatkin ja 12-18 m oli juuri passeli miedän suht isokoiselle 1-vuotiaalle! Ja varsinkin se vaaleanpunavalkopallollinen froteepuku (bongasin elohiiren blogista ja oli pakko saada!) oli ihan huippu!!!!!