TTT-hakemus lähetetty sossuu 17.5
Vuokra voi olla myöhässä viikonkin ennenkuin tulee muistutus.
Kommentit (25)
Eikös toimeentulotuki ole tarkoitettu äärimmäiseen hätään eikä miksikään pankkiautomaatiksi. Menkää töihin, loiset!
Jos yritän soittaa ihan vaan siihen keskukseen, ja selitän asian, osaakohan auttaa mitenkään?
että hain yhdelle kuukaudelle toimeentulotukea, kun mitään tuloja ei ollut ja sieltä sanoivat vaan, että on meillä oikeitakin sosiaalitapauksia... eli en ollu oikea sosiaalitapaus, ku olin ollu töissä ja maksanu verot ja hoitanu laskuni tunnollisesti ja se tilanne oli kuitenkin täysin väliaikainen ja yhdelle kuukaudelle tarvitsin apua, silloin meinasin jo kysyä, että alkoholistiksi, narkkariksi vai huoraksi...
mutta ite oon kyllä ymmärtäny, että toimeentulotuki on äärimmäiseen hätään, eikä suinkaan mikään "pääelinkeino", mutta siis siellä sossussahan ne tietää, jos eivät vastaa ni mee käymään, aina siellä joku on paikalla ja osaa johonkin suuntaan ohjata. Ja luulis, että voivat soittopyynnönkin ottaa vastaan..
yhtiövastike, puhelinlasku, Hesarinlasku, vakuutukset, auton rengasmaksu, lapsen balettitunnit jne... Mut, ainiin, se paikkahan on vain niille, jotka jäävät kotiin, kun meikäläiset painuu töihin ansaitsemaan rahaa ja maksamaan veroja, jotta ap:n kaltaiset voivat maksattaa laskunsa muilla.
Normaalistihan toimeentulotuen saaminen kestää 3vk. Olin 10v sossun asiakas ja ei koskaan rahat tulleet 7 arkipäivässä.