Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äideistä parhain ja muut äitienpäiväimelyydet. Kerätään karseimmat!

04.05.2009 |

tuosta Finlandersin Oikeesti ketjusta tuli mieleen nyt kovin ajankohtainen siirappitehdas eli kerättäisiinkö pinoon kaikki kauheimmat äiti-imelyydet joko biisien tai runojen muodossa. Ensi maanantaina voimme sitten koota yhteen, minkä kaikkien kohteiksi itse äitienpäivänä jouduimme.

Äideistä parhain lienee se alan ylittämättömin klassikko. Äidin sydänkin on aika kovaa kamaa. Muita?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse päiväkodissa tehdyt kortit ja ne ovat minusta joko liikuttavia tai erittäin liikuttavia. En tiedä, mitä tulen saamaan heiltä lahjaksi (joskin tiedän, että en tule saamaan hävittäjälentokoneen pienoismallia, minkä tuo 5-vuotiaani olisi ensin halunnut minulle ostaa, tavallaan harmi sekin, mutta ymmärrän, miksi mieheni kasvatuksellisista syistä torppasi ajatuksen), mutta mitä se sitten onkin, olen varmasti iloinen ja kiitollinen. Todennäköisesti saan jonkinlaisen kortin ja lahjan myös teini-ikäiseltä lainalapseltamme kuten muinakin vuosina sen jälkeen, kun hän meille muutti ja niistäkin olen takuulla liikuttunut, olivat mitä olivat. Hänen kanssaan olin itse eilen ostamassa äitienpäivälahjaa hänen omalle äidilleen ja hänelle kyllä ehdotin, että ei ostaisi äidilleen valmista maailman paras äiti-korttia, vaan tekisi itse joko noilla sanoilla tai joillain muilla. Lahjan hän onneksi itsekin halusi olevan jotain juuri äidilleen ajateltua, ei mikään standardi äiti, olet paras-yöpaita.

Näytättekö te äitienpäivän aamuna sen pettymyksen lapsille. saatteko itkupotkuraivarin kun tulee vääränlainen lause kortissa ja väärä lahja lapselta?

Vierailija
22/25 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortit, joissa lukee "Maailman paras äiti"

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itsea huvittaa ne kaikki "maailman paras äiti"-mukit jne joita valmistetaan miljoona ja ne kaikenmaailman nallepaitulit yms. lahjat jotka minusta sopisi paremmin kymmenenvuotiaille kuin aikuisille ja on sitäpaitsi yleensä ainakin minusta aivan karseita :)

Vierailija
24/25 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mina luulin sita vitsiksi, mutta se on ollut ihan oikea listahitti

Vierailija
25/25 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinustako jonkun "äideistä parhaimman"-sanat oikeasti ovat osuvat ja kuvaavat hyvin äitiyttä hyvine ja pahoine puolineen. Jos äidit aina ovat niin mahtavia, niin mistä ne kauheat anopit sitten tulevat? Hehän ovat puolisoidenne täydellisiä äitejä.

että nuo imelyydet ovat jonkun mielestä kamalia. Minunkin mielestäni ne ovat liikuttavia, lasten tekemiä juttuja, joita vanhempien pitäisi arvostaa, olivatpa ne mitä tahansa. Aika järkyttävää, Fletch. Pohjanoteeraus. Jopa SINULTA itseltään. Anteeksi.