~~SYYSKUUN SYDÄMET vko19~~
Huomenta kaikille! Aloitetaanpa taas uusi pino tälle viikolle :)
Tänne kuuluu ihan hyvää, maha kasvaa tasaista vauhtia ja tänään on rakenneultra KOKS:ssa.
Viikko sitten olin kovassa kuumeessa, ja mulle tehtiin yksi ylimääräinen ultraäänitutkimus, vauva voi ihan hyvin - tosin oli liikkeiltään normaalia vaisumpi johtuen kovasta kuumeestani.
Lääkäri nosti hepariinin 0.6ml/vrk, ja tänään selviää äitiyspoliklinikan lääkärin vastaanotolla miten jatkossa raskautta seurataan.
Edellinen raskaus meni viikon välein ultratessa näiltä viikoilta eteenpäin. Nämä on kuitenkin lääkärikohtaisia päätöksiä, joten tästä raskaudesta en osaa vielä sanoa miten käy.
Sf- mitasta;
Mulla ei ole kukaan mitannut sitä vieläkään, ja olen jo viikoilla 21+3. Pitäisikö siitä mainita neuvolassa, tai nyt tänään tuolla äitiyspolilla?
Perätilasta;
Mun vauva on tällä hetkellä ainakin perätilassa, pelottaa jos ei käännykään, koska en mielellään antaisi kääntää, mutta mulla tuo keisarinleikkaus taitaa olla aika suuri riski tukosjuttujen vuoksi ja ensimmäisessä synnytyksessä meni verta 2500ml alateitsekin :O
Ei tällä erää kummempia, kaikille mukavaa kevätviikkoa ja masun kasvattelua :)
Choko 21+3
Kommentit (32)
Syvä osanottoni. Voimia sinulle ja miehellesi!
-Nurmeliini-
Otan osaa suruusi. Voimia tulevaan.
Olen todella pahoillani tapahtuneesta. Voima hali !!!!!!
Sanaton on se suurin suru. Niin sanaton, ettei sanoja vain ole.
Rakkaus on voima joka kantaa meitä huomiseen. Aika kuluu ja se kuluttaa meitä.
Muista, ettet ole yksin, vaikka yksin tunnet olevasi. Surua ei voi jakaa eikä sitä toinen ymmärrä. Lohtua voin vain toivoa.
Voimia perheellesi. Olen itsekkin enkelini synnyttänyt ja käyn läpi raskaita aatoksia.
Toivo maha-asukki rv 22+6 ja Maija enkeli s.k. rv 43.
Otan osaa suureen suruunne. Noin olisi voinut käydä kenelle tahansa meistä.
Itselleäni on vielä tarkasti mielessä viimekesäinen keskenmeno ja kaavinta. Se oli rankkaa, mutta synnytys on varmasti paljon paljon kovempi paikka. Voimaa koko perheelle, ja koittakaa jakaa suruanne, älä jää yksin.
Sateen keskeltä harakkahuttu :(
Ja vielä!
Toivottavasti luet vielä tämän:
Nyt jos koskaan ihmisillä on tarjota elämänohjeita ja neuvoja. Toivottavasti sinä pystyt sulkemaan tarvittaessa korvasi ja huokaamaan. Rakkautta, hellyyttä ja voimia tulevaan. Surulle on koko loppuelämä aikaa.. älä siis kiiruhda.
Haituvapeite
Tiedän, että sinäkin halusit
olla osa meitä.
Olla rakastettu, pieni ja avuton.
Minäkin halusin sinua rakastaa, pitää pientä.
Ikuisesti, rakkaudesta tullut ihmisen taimi.
Keneksi olisit kasvanut,
keneksi minut muuttanut?
En saanut sinua pitää, en käsissäni.
Mielessäni sinut pidän; siellä sinä elät vieläkin.
Yritän unohtaa ja lähetän mietteeni ylös,
suoraan sinun haituvapeitteellesi.
Mutta vartaloni tietää sen tuskan yhä;
luopumisen tuskan, surun syvän.
On kyllä hirveää, miten tämä elämä välillä heittää niin kuperkeikkaa! Yhtenä hetkenä kaikki on hyvin ja sitten, yhtäkkiä, ...
Itkettää niin kovin paljon Polan puolesta. Samoin kaikkien muiden läheisten ikävät tarinat; niin kuolleen lapsen synnytykset kuin keskenmenotkin ja vastasyntyneen kuolema. Kyllä sitä saa ihmetellä, että mikä määrää, milloin se lapsi syntyy terveenä ja milloin sattuu jotain näinkin lohdutonta. Itse en osaa kuin ihmetellä kaikkien vanhempien voimia kestää tällaisessakin paikassa. Jos jollain tavalla voisin siinä auttaa, niin kyllä sen tekisin. Niinkuin varmasti kaikki tässä foorumissa.
Elämässä on kai pakko kuitenkin yrittää aina löytää se usko parempaan huomiseen, sillä kyllä se sieltä tulee.
Voi ei.. Pitkästä aikaa ennätin lueskelemaan juttuja ja johan oli ikävää luettavaa. Voimia Sinulle Pola! Toivon Sinulle kaikkea hyvää elämässäsi eteenpäin. Nyt ei oikein ole fiiliksiä kirjotella muuta.. Tulee niin elävästi mieleen oma reilun puolen vuoden takainen kokemus. Haleja paljon!!
Branco
Olipa sinulla ikäviä uutisia, ihan kyynel silmässä sitä luin. Toivottavasti selvisit/selviät lauantaisesta koettelemuksesta...Paljon tsemppiä sinulle ja miehellesi!
Kerttukasperi
Miten ikäviä uutisia. Voimia suureen suruun ja lohdutusta. Sinulle ja miehellesi kaikkea hyvää.
Onneli-Orvo
lohduttavista sanoista ja myötäelämisestä.
Mieli on toki raskas ja olo tyhjä, mutta on vain pakko jaksaa eteenpäin.
Nyt toivotaan vain, että tapahtuneelle löydetään jokin järkevä selitys tai tekijä, jonka voi estää tulevaisuudessa.
Teille kaikille onnekasta loppuaikaa toivotellen Pola
Valtavan suuret osanottoni!!! Elämä on toisinaan niin haavoittuvaista ja epäreilua, ettei sanat riitä. Me varmasti kaikki ajattelemme sinua. Voimia!