43 kg ylipainoa. Tänään alan laihduttaa. Kohtalotovereita?
Kommentit (13)
Ihme kyllä olen valinnut tämän päivän lopun elämän muutokseen.
Niitä muutoksia olen vain aloittanut elämäni aikana satoja joten en tiedä muuttuuko mikään tällä kertaa.
Välillä tuntuu että on mun rangaistus olla lopun elämään läski, toivoisiin niin että tällä kertaa todella onnistuisin.
20 kg vähemmän niin olisin iloinen, 40 kg vähemmän niin tietäisin että siitä tulee todella jotain, 50 kg niin olisin normaalipainoinen....
Nelisen vuotta sitten olin saanut tämän taakan karistettua.. nyt se on tullut hitaasti mutta varmasti takaisin.
Tänään olis kyllä hyvä päivä yrittää taas.
Tosin vaa´alle en aio mennä, laihdutuksen täytyy toimia muuten..
Raskauden jälkeen jäänyt 5 kg. Nyt vauva 2 kk vanha ja on aika alkaa katsoa, mitä suuhun menee. Karsin siis nyt kuukaudeksi kaikki turhat herkut eli keksit, pullat, jäätelöt jne. Kaiken tavallisen ruoan säilytän ruokavaliossa ja koetan lisätä vielä vähän hyviä rasvoja, kuten oliiviöljyä. Juhannuksena tarkastan tilanteen ja tarvittaessa jatkan tätä selektiivistä ruokavaliota kesän loppuun. Siiderit ja muut jäävät tänä kesänä kokonaan pois, koska pidän nollalinjaa alkohoin suhteen myös imettäessä.
Tosin mulla on ylipainoa vielä 60 kiloa. Olen 40 jo karistanut...
Aloitan kunnon vähähiilarisen ruokavalion tänään. Lähden heti 9 aikaan kauppaan ja ostan kaapit täyteen vihanneksia, lihaa, kalaa, munia, kanaa....
Minulla on ylipainoa 28kg, mutta 20 jos saan pois, niin olisin ikionnellinen!
Miten jollain voi olla sata kiloa ylipainoa? MIten ne on voineet tulla?
Aloitan tänään uudestaan laihdutamisen. Suunnilleen tuon 43kg on ylipainoa.
Olen tällä hetkellä työtön ja pakko saada paino putoamaan jotta jaksan tehdä tulevaisuudessa töitä.
En ole saanut raskauskiloja karistettua, vaikka synnytyksestä 7kk.. Tai olenhan minä 5kg pudottanut, mutta vielä on 20kg ylimääräistä. Tänään aloitin elämäntaparemontin. Ulkoilen enemmän, jotta en olisi koko ajan kotona ravaamassa jääkaapilla.
laihduttamiselle. Aloitin siis jo helmikuun puolella ja nyt olen 8 kiloa kevyempi ja tavoitteessani.
30 kg:a pitäisi saada pois. Ahdistaa ja väsyttää ja masentaa, kun kesäkin tulee ja hirveät teltta-vaatteet kutsuvat:(
Tänään aloitin pointsaamisen. Kaikkein vaikeinta on jättää karkit pois, vaikka pidänkin yhden karkki/herkkupäivän viikossa.
Aloitin eilen tekemällä reippaan kahden tunnin kävelylenkin, ja aion tehdä tästä lähtien joka päivä vähintään puolen tunnin kävelylenkin joka päivä. Lisäksi aion juoda jokaista ateriaa ison lasillisen vettä sekä täyttääkseni vatsaa että huolehtiakseni riittävästä nesteytyksestä. Lisäksi aion harjata hampaani aamun ja illan lisäksi myös keskipäivällä, koska silloin ei tee mieli pistää suuhun mitään mussutettavaa.
Ruokavalioon lisään reippaasti kasviksia, ja huolehdin siitä, ettei nälkä pääse yllättämään missään vaiheessa, niin että tulee hallitsemattomia mussutuspuuskia. Yhden aterian päivässä korvaan kasvissosekeitolla. Aamu- ja iltapalan leipien sijaan syön täysjyväpuuroa marjoilla.
Eiköhän se siitä : ) Tsemppiä kaikille muillekin kilojen häätäjille.
Mulla taitaa olla sellainen 45kg ylipainoa! Tänään(kin) pitäisin aloittaa laihdutus, mutta .... Mistä se oikea motivaatio?
Välillä saan repäistyä ja aloitettua, parhaimmillani sain pudotettua 8kg viime syksynä, mutta siitä on jo 5kg tullut takaisin. Nyt olisi tietysti se oikea hetki, kun ihan kaikki ei vielä ole tullut takaisin! Nyt stop lihomiselle ja painoa alaspäin, eikö niin? Itsekuri, tänne!
En kyllä jaksa iloita tuosta 10kg, mutta kun olet laihduttanut 10kg, iloitse sinä.