Oon kade viulu-Lindalle :(
En mitenkään pahasti mut vähän kuitenkin. Oon pitäny sitä aina ihan sellasena turhana julkkiksena, joka vaan poseeraa sen viulun kanssa, mutta nyt mun uus sukulainen (miehen sisko eli onks se sit käly?) on torperoinut mun näkemyksen ja oon vaan kade :D Se tuntee Lindan jostain orkesterista, jossa ovat soittaneet yhdessä ja Lindan elämä tuntuu kauheen vaivattomalta, vaikka ei sitten täällä ookaan arvostettu. Se tienaa kuulema konserteistaan ja yksityisesiintymisistään tuhannesta eurosta yli kahteenkymmeneen tuhanteen, ja sitä lennätetään jopa yksityiskoneissa esiintymään millon Sveitsiin, millon Ranskaan, Kreikkaan, tai jonnekin Siperiaan (siellä on kuulema "erittäin rikas" kulttuurielämä konserttisaleineen ja lippujen hinnat 100€/kpl) ja pääsee samalla lomailemaan. Linda tekee pari keikkaa viikossa, loput ajasta treenaa, tapailee ystäviä, käy shoppailemassa, lounastelee sen lakimies-miehensä kanssa. Mä teen töitä viis kertaa viikossa päivät pitkät ja pitää miettiä miten rahaaa käyttää.. Ja viikonloppusin vaan tuntuu, että ihanaa kun ei tartte mennä minnekään. Eikä jaksa eikä halua mennä. Ois varmaan pitänyt ottaa se pianonsoitto tosissaan joskus :D Et tällänen vuodatus, kun arki alkaa huomenna taas. Mut oon mä siis ihan ilonen, et Lindalla menee kivasti, onhan sitä aika paljon laitettu matalaks ja nyt äiti jne.
Voisko joku muukin olla JA MYÖNTÄÄ et ois kade jollekin ees vähän.. Pleaseee :D