Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon kade viulu-Lindalle :(

Vierailija
03.05.2009 |

En mitenkään pahasti mut vähän kuitenkin. Oon pitäny sitä aina ihan sellasena turhana julkkiksena, joka vaan poseeraa sen viulun kanssa, mutta nyt mun uus sukulainen (miehen sisko eli onks se sit käly?) on torperoinut mun näkemyksen ja oon vaan kade :D Se tuntee Lindan jostain orkesterista, jossa ovat soittaneet yhdessä ja Lindan elämä tuntuu kauheen vaivattomalta, vaikka ei sitten täällä ookaan arvostettu. Se tienaa kuulema konserteistaan ja yksityisesiintymisistään tuhannesta eurosta yli kahteenkymmeneen tuhanteen, ja sitä lennätetään jopa yksityiskoneissa esiintymään millon Sveitsiin, millon Ranskaan, Kreikkaan, tai jonnekin Siperiaan (siellä on kuulema "erittäin rikas" kulttuurielämä konserttisaleineen ja lippujen hinnat 100€/kpl) ja pääsee samalla lomailemaan. Linda tekee pari keikkaa viikossa, loput ajasta treenaa, tapailee ystäviä, käy shoppailemassa, lounastelee sen lakimies-miehensä kanssa. Mä teen töitä viis kertaa viikossa päivät pitkät ja pitää miettiä miten rahaaa käyttää.. Ja viikonloppusin vaan tuntuu, että ihanaa kun ei tartte mennä minnekään. Eikä jaksa eikä halua mennä. Ois varmaan pitänyt ottaa se pianonsoitto tosissaan joskus :D Et tällänen vuodatus, kun arki alkaa huomenna taas. Mut oon mä siis ihan ilonen, et Lindalla menee kivasti, onhan sitä aika paljon laitettu matalaks ja nyt äiti jne.

Voisko joku muukin olla JA MYÖNTÄÄ et ois kade jollekin ees vähän.. Pleaseee :D

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän suomalaiset haluu lukee, miten hyvin muilla menee!

Vierailija
2/21 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun tekee jotain tosissaan ja onnistuu siinä, tulee lauma kateellisia, jotka lyttäävät ihmisen. Linda teki aivan oikein muuttaessaan Ruotsiin. Täällä häntä oikeasti kehutaan, ja hänen taidoistaan ollaan ylpeitä. Juuri pari päivää sitten kuuntelin radiota, kun toimittajat ja keskusteluvieras kehuivat Lindaa.

Ja siitä, miten helppoa tai vaikeaa jonkun elämä on, ei voi saada totuudenmukaista kuvaa lehdistön/tutun tuttujen kautta. Joidenkin "jetset"-elämä voi vaikuttaa tosi helpolta ja rennolta, vaikka tosiasiassa sellaisen kestäminen voi olla tosi rankkaa.

Matkustelu töiden vuoksi on juuri yksi asia, jonka rankkuutta ei monet ymmärrä. Kuvittelevat, että siellä käydäään vain vähän jutustelemassa kahvin ääressä, ja sitten loikoillaan rannalla loppuaika. Minusta mikään ei ole rankempaa, kuin matkatyö, kun kotona on rakkaat pienet lapset aina ikävöimässä ja odottamassa. Vaikka kuinka näihin matkoihin voisi yhdistää lomia, niin ei niistä mitään herkkua saa mitenkään (kun puolisolla ja lapsilla ei kuitenkaan ole mahdollisuutta tulla sinne lomailemaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eiköhän se liittokin mene jossain vaiheessa puihin. Lohduttiko yhtään?

Vierailija
4/21 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/21 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sibelius-akatemiassa pärjännyt hyvin ja muuta. Kyllä se on paikkansa ansainnut, vaikka ne kyykkyhommat ja playboy-kuvat olikin aika huono keino päästä pinnalle. Mutta ei mun mielestä mikään turha julkkis!

Vierailija
6/21 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tainnu lukea viestiäni kokonaan tai sitten et vaan ymmärtänyt sitä oikein. Mä oon pitänyt Lindaa turhana julkkiksena, koska vuosia oon nähny sitä lööpeissä vaan ihan turhanpäiväsistä asioista ja nyt kun tiiän vähän paremmin sen urasta, niin ihmettelen et miten ihan päinvastanen kuva on mulla voinu olla, miten siitä kirjotetaan vaan ihan turhia juttuja. Jos oisin toimittaja ja tietäisin hyviä juttuja Lindasta ni kyllä mä niistä ennemmin kirjottasin kun negatiivisesti.

Ja kun sanon et oon nyt kade, kun tiiän ettei se ookaan mikään turhis vaan, niin en tarkota et oisin kade silleen, et aattelisin siitä pahasti, vaan et mun asenne Lindaan on vähän niikun et "mäkin haluun, ja vaikken nyt saakaan yhtä vaivattomasti elää, niin hyvä että sillä menee hyvin". Eli mä en oo kade sillä tavoin, et lyttäisin sen seurauksena ihmisiä tai puhuisin pahaa.

Musta ois ihanaa suhtautua johonkin asiaan suurella intohimolla, kuten esim pianonsoittoon, ja sit päästä lentelemään sinne tänne soittamaan pianoa ja pitää vähän lomaa samalla. Ja vielä maksun saisi. Nyt Lindallakin varmaan eri juttu, kun aviomies ja lapsia, ei ehkä lähde niin mielellään ainakaan yksin minnekään.

Vierailija
7/21 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä "Ave Maria"

Luulen, että suurin osa suomalaisista on pitänyt Lindaa tyrkkynä bimboblondina, koska hän ei ole esiintynyt Suomessa varmaan 10 vuoteen eikä hänen tekemisistään ulkomailla uutisoida mitään tai tosi vähän. Tai tietysti uutisoidaan, mutta vaan poikaystävistä, sairauksista ja muista. Mutta trendi on minusta ollut vähän muuttumassa, en tiedä.

Vierailija
8/21 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei Lindan elämä ole mitenkään ruusuiselta tuntunut. Kyllä hän on ollut aika sekaisin jossain vaiheessa. Mutta tietysti tällä hetkellä ja noiden töiden puolesta hänelle kyllä saa kade olla.

Vierailija
9/21 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo enhän mä tietty kade kaikesta oo :D Mutta lähinnä ois itsekin kiva voida tehdä työkseen sellasta, mihin on oikee intohimo ja minkä parissa pääsin matkustelemaan ja sais vielä erinomasta palkkaa.. Ja nyt kun oon jotain tosta Lindasta lukenut, niin kyl mustakin ois kiva kokeilla näyttelemistä jossain tunnetussa sarjassa, et millasta se on se maailma, ja olla jossain mallikuvauksissa ja tavata tunnettuja ja omien alojensa lahjakkaita ja maailmaa nähneitä edustajia. Mut laitoin tuon jo yhdelle, joka oli ymmärtänyt vähän väärin, et en oo kade silleen ilkeessä mielessä, musta ihan hyvä, et Lindalla asiat vaikuttais nyt hyvin jne. En haluis olla koko kansan sylkykuppi ja joutua sairaaloihin syömishäiriöiden yms. takia. Tai et en osais sitoutua tai ennemmin olla sitoutumatta, jos tiedän, ettei tää kestä.

Vierailija
10/21 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan oltu kiinnostuneempia Playboysta :P

Vierailija
11/21 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se pelkkä pienonsoitto ois riittäänyt tohon tilanteeseen :) sun ois pitänyt ottaa silarit ja vilautella vähän toossaa lehdessä, niin sitten ois sunkin musiikki lyönyt rahoiksi!

Hyvä viulisti on varmasti, mutta minusta ei koskaan pitäisi unohtaa sitä MILLÄ nämä suomalaiset tyrkky-julkkikset ovat sinne julkisuuteen tulleet. Meillä on vähän tapana uhohtaa ja kaikki salarakas kaunottaret ovat loppujen lopuksi hyvin menestyviä laulajia, juontajia ja toimittajia. (ja viulisteja)

Vierailija
12/21 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt itse unohtanut, miten Linda tuli alunperin julkisuuteen: hänhän nousi koko kansan tietoisuuteen esiinnyttyään TV:ssä sinfoniaorkesterin solistina. Jälkeen päin alkoi kova ihastestelu medioissa, kuinka hyvin hän soitti viulua ja on vielä niin kauniskin! Maailmallakin Linda tuli ensin tutuksi viulunsoittotaidoillaan, ja sitten vasta Playboysta.

Vierailija
13/21 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa et miten tuli maailmalla ensin viulunsoitosta tunnetuksi, eikö se ollut juuri se Playboy mistä tuli tutuksi?

Vierailija
14/21 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä Lindaa lähti manageri ihan systemaattisesti puskemaan pinnalle...eli tyrkytti juttuja lehteen, pisti Lindan vinguttamaan puoli-alasti viulua sekä poseeramaan silikooneinensa lehdessä. Se oli tarkoin suunniteltu ponnahdus pinnalle. Ja näytti ihan hyvin onnistuneen, kun kukaan ei enää välitä siitä pinnalle noususta vaan pelkästään siitä mitä Linda tekee nyt.

Vierailija
15/21 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt itse unohtanut, miten Linda tuli alunperin julkisuuteen: hänhän nousi koko kansan tietoisuuteen esiinnyttyään TV:ssä sinfoniaorkesterin solistina. Jälkeen päin alkoi kova ihastestelu medioissa, kuinka hyvin hän soitti viulua ja on vielä niin kauniskin! Maailmallakin Linda tuli ensin tutuksi viulunsoittotaidoillaan, ja sitten vasta Playboysta.

Vierailija
16/21 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindan ensimmäinen iso juttu maailmalla oli solistin osa Andrew Lloyd Webberin (mm. Catsin ja Oopperan kummituksen säveltäjä) teoksessa Englannissa vuonna 1997, ja tuo työ toi Lindalle paljon julkisuutta esimerkiksi kansijutun The Sunday Timesiin. Linda teki lisää näyttäviä esiintymisiä ja sai maailmanlaajuisen levydiilin EMI:n kanssa. Nämä siis vuonna 1997. Sitten vuonna 1998 hän esiintyi Playboyssa ja Baywatchissa. Eli ensin musiikki, siten nakuilu.

Vierailija
17/21 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta mitä kirjotit ;) Mutta entäs sitten Sara La Fountain!? Upea, kaunis nuori nainen, rakastaa ruuanlaittoa, tekee sitä työskeen ympäri maailmaa omissa TV-ohjelmissaan, palkitaan kokkikirjastaan arvostetussa gaalassa, suunnittelee astioita ja muita juttuja, seurustelee maineikkaan ohjaajan kanssa, asustelee Helsingissa ja Yhdysvalloissa, hänkin tehnyt mallintöitä, ja kaikesta saa vielä hyvät tulot! Terv. Kotitalousope

Vierailija
18/21 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniimpi ja menestyneempi kuin minä. On minusta kärsinytkin elämässään kohtuuttoman paljon, ja kun on kertonut, millaista on lapsena ollut kiertää maailmaa noilla soittokeikoilla, niin ei se huippulahjakkaan lapsen elämä niin hienoa taida olla.

Hienoa, jos nyt menee hyvin ja saa olla onnellinen.

Vierailija
19/21 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertonut jostain Japanin kiertueesta jossa oli illat yksin hotellihuonessa, kun matkalla hänestä huolehtinut ihminen olikin lähtenyt baanalle, oli siis lapsi vielä.

Vierailija
20/21 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin vielä, että se talo, jossa nyt asuu perheensä kanssa, on kuulema Lindan omistuksessa ja arvo on miljoona euroa. Ihan järjetöntä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi