Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän onko mulla löysä vai ei??

Vierailija
03.05.2009 |

Täällä niin paljon puhutaan tosta et pitää olla tiukka pillu ja nyt oon sitä kauheesti miettiny et miten mahtaa olla. Olen yhden lapsen synnyttänyt ja jumpannut kyllä lantion seudun lihaksia. Olen hirvittävän kosteaa tyyppiä, ja mietinkin että tunnunkohan kauheen väljältä (en ole vielä kehdannut kysyä kun miesystävän kanssa tunnettu vasta puolisen vuotta). Voinko tuota mitenkään testata?? Ja miten voisin treenata tiukemmaksi??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala.Laita sormi sisääsi ja jos tunnet sen puristaessasi pillulihaksia, sinun ei pitäisi olla löysä....

Vierailija
2/6 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen tarvitse huolehtia löysyydestä. Miehelle on päin vastoin kiva, kun sisään pääsee helposti ja tuo on hyvä, kun olet hyvässä kiimassa. Silloin mies pääsee hyökkäämään täysillä vaikka tulisi vetojen välillä kokonaan ulos. Lantion lihaksien jämäkkyys on tosi hienoa. Paras pillu, mitä olen saanut, oli sellainen "lypsypillu", joka tiukasti alkoi supistelmaan minua. Siitä pillusta voi enää vain uneksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen tarvitse huolehtia löysyydestä. .

Vierailija
4/6 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallista isoaseisempi mies. Yleensä en mahdu työntymään kokonaan sisälle ja työntyminenkin on joskus työlästä. Minulla ei ole ollut kovin suurta määrää kumppaneita tähän mennessä, mutta olen haaveillut, että osuis kohdalle joku, johon mahdun kokonaan ja työntyminen/liikkuminen olis helppoa, siis syvä ja löysä. Ei ole vielä kohdalle osunut, mutta luulen että tykkäisin.

Vierailija
5/6 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenhän pitäis mun päästä myös testaamaan oma teoria siitä, kuinka todella vaikea synnytys ja huonosti ommeltu emätin, runsas liikunta ja ahkera seksin harrastaminen on tehnyt pimpsastani mielestäni melkoisen "isoa kalua vaativan" värkin. Jos siis miehen pettäminen olisi edes harkinnassani, olisi ihanaa tietää miltä tuntuisi... mutta unohdetaan se nyt, pitänee mennä leikkaukseen tms

Vierailija
6/6 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat netistä Jelly Mylord-dildon. Se on 6 cm paksu ja upotettavaa osuutta siinä on 16-17 cm. Tämä on vaimoni lempidildo, vaikka yleensä käyttääkin vain klitoriksenhierontalaitteita. Tässä yhteydessä huomautan, että näin paksun jälkeen menee hetki, ennekuin tavallinen 4 cm paksu penis tuntuu miltään. Vaimoni on synnyttänyt yhden lapsen. Ennen synnytystä tuo 6 cm paksu ei olisi taatusti mahtunut ainakaan helposti.

on tehnyt pimpsastani mielestäni melkoisen "isoa kalua vaativan" värkin. Jos siis miehen pettäminen olisi edes harkinnassani, olisi ihanaa tietää miltä tuntuisi... mutta unohdetaan se nyt, pitänee mennä leikkaukseen tms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi