jos mun vauva kuolee keskosena, niin synnärin vika
olen rv 26+1 ja ajoittain kovia vihlovia mahakipuja. synnäri kielsi tulemasta näytille koska perheessä mahatautia.
Kommentit (16)
sittenhän se kuolee. ei sille mitään voi.
sen jälkeen sullakin on ehkä aikaa kasvaa aikuiseksi.
sullako pitäisi olla oikeus levittää vatsatauti koko "synnärille", vain jotta SULLA ja SUN vauvalla olisi hyvä olla? muista viis?
Kai ne nyt voisi jossain syrjemmässä sinua vilkaista, ei se mahatautikaan aivan ilmaa pitkin liitele eteenpäin. Tarkasti vain desinfioisivat paikat jälkeesi.
jos synnytys on käynnissä, niiden on pakko ottaa mut sisälle
keskosvauvan.
Kai minun olisi pitänyt se synnyttää kotona kun olin mahataudissa.
sittenhän se kuolee. ei sille mitään voi.
sen jälkeen sullakin on ehkä aikaa kasvaa aikuiseksi.
sullako pitäisi olla oikeus levittää vatsatauti koko "synnärille", vain jotta SULLA ja SUN vauvalla olisi hyvä olla? muista viis?
Hmm.. Itse ottaisin kyllä mieluummin vatsataudin kuin vastuulleni sen, että harmittoman taudin pelossa keskonen saa surmansa. Mahatauti o ihnottava ja hankala, mutta ei millään tavalla verrannollinen vauvan kuolemaan :-(
Kenenköhän sitä pitäisi kasvaa aikuiseksi ja oppia suhteellisuudentajua...
ukkoni jaksa huolehtia esikoisen turvallisuudesta kotona
kohta tilaan taksin ja ajan sinne synnärille
Kova vihlova vatsakipu ei todellakaan ole merkki alkavasta synnytyksestä. Luultavasti olet ihrakasa ja sulla on paikat vähän kovilla, liitoskipuja.
kyllä se taksi mut takaisinkin tuo jos kerran viekin
nyt tilaan itselle taksin ja menen näytille. moro
mihin laitetaan esim. sairaalabakteeriepäiltyjä, joten mikä sulla mahtaa mätätä?
Miten kukaan voi provoilla sellasella aiheella kuin vauvan kuolemalla, mitenkään.
Suomessa kun kuolee kohtuun vuosittain noin 200 vauvaa, yli 22 viikkoista, ja luku nousee jopa kuuteen sataan kun synnytyksessä ja ensimmäisen elinviikon aikana kuolleet otetaan mukaan.
Nämä asiat koskettavat aina jotain, suuria asioita.
Kukaan kuka ei ole asiaa läpikäynyt ei voi ymmärtää mistä on kyse.
Elämän karuin hetki on synnyttää kuollut lapsi ja haudata hänet.
jos on pakko puhua paskaa niin keksikää muu aihe.
jättänyt ominpäin hoitosi kesken... Ja kehtaat vielä syytellä muita.
tihenevät