Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset suostuvat elämään jatkuvasti pettävien miesten kanssa?

Vierailija
03.05.2009 |

Tuttavani suhtautuu miehensä tekosiin sanomalla, että "hän vain on sellainen". Toisia naisia vaimo ei sentään syytä, vaan toteaa syyn olevan miehessä.

Ja tällaista tyyppiä hän katselee vuodesta toiseen. Miksi ihmeessä???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan kyse jonkin sortin läheisriippuvuudesta?

Enpä jaksa uskoa, että sellaisia, olisi, että jos itse rakastaa etteikö se satuttaisi. Mut tietty jos ei enää itsekään rakasta, mutta laskee plussien olevan suureman kuin miinuksien, niin miksei voisi jatkaa epätyydyttävässäkin suhteessa. Näitä plussia voi olla sitten jokaisella omanlaisiaan, riippuen siitä mitä kukin nyt elämässään arvostaa.

Vierailija
2/6 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies juo ja pettää, on joskus ollut myös väkivaltainen, mutta ei viimeiseen kolmeen vuoteen. Lisäksi mä en pärjäisi taloudellisesti ilman miehen tuloja, joten tässä ollaan. Mun pienellä palkalla ei isoa perhettä elätettäisi. Ja mies alkoi juoda ja pettää vasta, kun lapset oli tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä muuta siinä voisi tehdä?

Jotkut miehet ovat sellaisia (ja naisetkin tietysti, sitä vaan harvemmat miehet hyväksyvät).

Vierailija
4/6 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuitenkin rakastaa toista, saa vastarakkauttakin, niin onko sillä loppujenlopuksi niin väliä mitä se mies tekee sillointällöin kun ei olla yhdessä.. Saa kai ihmisellä olla tyydyttäviä harrastuksia..

Vierailija
5/6 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuitenkin rakastaa toista, saa vastarakkauttakin, niin onko sillä loppujenlopuksi niin väliä mitä se mies tekee sillointällöin kun ei olla yhdessä.. Saa kai ihmisellä olla tyydyttäviä harrastuksia..

miehen seikkailut eivät olekaan pettämistä, kerta ollaan avoimessa suhteessa. Nainen tosin ei välttämättä käytä oikeuttaan toisiin miehiin. Jos hänellä ei sellaisia oikeuksia ole, niin sitten on epäreilua.

Vierailija
6/6 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meni tämän kanssa naimisiin, vaikka hän tasan tarkkaan tiesi millainen petturimies oli kyseessä.

Liitto kesti parikymmentä vuotta ja yhteisiä lapsia heillä on kolme. Miehen pettäminen jatkui koko avioliiton ajan - välillä miehellä oli vakavampia suhteita ja välillä yhden illan hoitoja.

Kun kuvioihin ilmestyi miestä 20 vuotta nuorempi nainen niin vaimolta paloivat hihat lopullisesti ja ukko lensi pihalle.

Tämän kaiken jälkeen ainut kysymys on miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi