Ärsyttää ruuhkabusseihin vaunujen/rattaiden kanssa tunkevat äidit
Jyrätään bussin keskiosaan ja tukitaan uloskäynti muilta. Lapsi huutaa vaunuissa punaisena hiestä märkänä, kun se on puettu ja peitelty liian tiiviisti ja kuomun edessä on rätti, niin ettei ilma vahingossakaan vaihdu. Tai sitten lapsi on reippaasti yli normaalin ratasiän ja potkiskelee kiukkuisena kanssamatkustajia, kun haluaisi pois kärryistä. Äiti tietenkin puhuu koko matkan äänekkäästi kännykkään Bellajanican kakasta tai viime bileistä.
Kommentit (22)
jotain potkivat, harvoin seinän ja rattaan väliin joku tunkee.
Bussilla kuljetaan silloin kun on tarve, kelloon katsomatta. Minulla ei ole autoa, enkä sitä aio ostaa jokun kiukkuisen ap:n takia. Junaan on tosi hankala mennä, rattaita aina pitäisi pyytää jonkun nostamaan ja ihmiset kun on niin helvetin avuliaita että.
Bussissa tulee kuuma ja matka voi olla lapselle pitkä, itku siinä saattaa tulla tai vaikka laulu. Ne joita normaalit ihmisäänet vaivaa voivat hyvinkin varata itselleen oman bussivuoron, mennä sillä omalla autolla tai ottaa taksin.
Aina maailma ei pyöri oman navan ympärillä. Ap varmaan kuvittelee, että lapsella on joku on/off- nappi millä hänet saa hiljaiseksi, mua itse asiassa hirvittää sen lapsen äidin/isän puolesta. On mun omat lapsetkin itkeneet bussissa, ehkä kuumaa,nälkää, väsymystä tai sitten ihan jotain muuta.
Jos niin paljon vituttaa ni kannattaa nousta siitä bussista pois. Mua ottaa päähän ihmiset jotka eivät osaa sanoa anteeksi jotka ryysivät rattaiden päälle, paukuttavat laukuillaan tai kyynärpäillään muita. Eivät osaa sanoa anteeksi menen nyt tästä.
Ei myöskään vanhukset ja huonokuntoiset.
Sitten etelänmatkoilla voidaan kyllä ihastella perheitä iltakävelyllä.
Mutta Suomessa pitää liikkua paikasta toiseen autolla ja muiden katseilta piilossa, ettei vaan häiritse ketään.