Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsellä oksennus-mahatauti, pakko viedä lapsi hoitoon huomenna

Vierailija
03.05.2009 |

Kyllä minä ainakin olen pystynyt lapseni itse hoitamaan, vaikka kipeä olen ollutkin. Noi vatsataudit on ihan sikarankkoja, varsinkin jos on vanhemmilla ja lapsilla samaan aikaan. Mutta onneksi ne menee äkkiä ohi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saan edes hetken levätä. Muuten lapsi vinkuu mun vieressä huomiota koko päivän kun yritän levätä sohvalla eikä lapsi sitä hyväksy.

Vierailija
2/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun on pakko saada levätä tai tulee lähtö sairaalaan kun olen raskaanakin rv 26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siskollakaan ollu, mutta hoiti veljen oksennustautisia lapsia ja tuli sit hoitaa meidän lapsia ja toi niille mukanaan taudin.. samoin veljenvaimo toi siskon lapsille taudin, ite ei ollu kipeä, mutta lapsensa oli.. että hyvinkin saattaa tartuttaa. Mutta onneks mun lapset ei oo siellä hoitopaikassa. Kysyisin kyllä ite hoitopaikasta, että mitä mieltä ovat. Luulis nyt yhden lapsen kans pärjäävän.. iteki oon ollu raskausaikana mahataudissa, eikä siihen kuole, eikä edes tarvi sairaalahoitoa.. Ehkä kannattas olla lepäämässä, eikä netissä...

Vierailija
4/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ala leikkimään marttyyriä ja uhraamaan omaa jaksamistani. Loppuviikosta on kumminkin pakko mennä töihin ja haluan kerätä voimia.

Jos lapsella ei ole enää oireita, niin päiväkotiin se menee