Parisuhde + kummankin pääongelmat = seksi ??
Hei !
Elikkäs tämmöinen on mielenpäällä ..
KIhalatullani aloitettiin masennus lääke jonkunaikaa sitten ja senjälkeen on seksielämä melkeinpä pysähtynyt. Ennen harrastettiin seksiä päivittäin ja joskus useammin kuin kerran .. nykyään vain kerran pari viikossa.
Nyt on ollut tällä toisella osapuolella vielä fyysistä pahoinvointia joka on vähehntänyt seksin olemattomiin.
Mutta tässä on ongelma. Kun itsekkin olen mt ongelmainen voi seuraavat mietteet johtua siitä .. tosin enemmän uskon että tämmöiset ajatukset saattaa olla ihan "terveelläkin" ihmisellä:
Pelottaa että kihlatullani on jokin toinen mies jonka kanssa käy harrastamassa seksiä niin että seksi ei enää minun kanssa kiinnosta.
Pelottaa että että pahaolo ja lääkitysen aiheuttama "seksittömyys" on vain selitystä millä peitetään todellisest tunteet.
Rakkaallani ei periatteessa ole paljon mahdollisuuksia minua pettää sillä vietämme todella paljon aikaa toistemme seurassa. Tosin taas toisella tavalla ajateltuna .. miten minä asia ajattelen siis, pelkään että nämä menot on vain selitystä ja silloin käydään vieraissa....
Eikä tämä paska lopu tähän.. sitten veilä vaivaa ajoittainen sairaalloinen mustasukkaisuus ...
äh .. en etes viitsi kirjoittaa tähän mitä kaikkea ajattelen .. pelottaa että tämmöisiä ajatuksia ei ole kenelläkään muulla kuin minulla ja kun kultakin lukee näitä foorumeja niin tuintuu että yksityisyys ei ole turvassa.. voi kun löysyisi joku ihminen jonka kanssa vois vaikka mesessä jutella tai lähetellä sähköpostia .. täysin anonyymisti.
Kommentit (3)
tiedän että tässä pitäis ajatella järjell mutta ajattelen vaan tunteilla. tuntuu että kontrolli lähtee elämisen suhteen ..
Minullakin ja monella muulla. Vaikka kuinka "järjellä" ymmärtäisimme, että elämäntilanne-lääkitys-mikätahansamuu on syynä kumppanin haluttomuuteen ja vetäytymiseen, ajattelemme, että vika täytyy olla muussa.
Minun mieheni vetäytyi aina syksyisin. Vuosikausia olin varma, etä hänellä on toinen nainen-on kyllästynyt minuun tms, kunnes vihdoin huomasin, että kuvio toistuu aina uudelleen lokakuun alussa. Syysmasennus siis.
Nyt hän on eläkkeellä ja ollaan muutettu etelään - ei enää mitään syysmasennusta eikä minulla syytä pelätä muita naisia...
No-näin helpostihan ei kaikilla käy asian selvittely, eikä meilläkään, sillä näillä peloilla elettiin parikymmentä vuotta.
Mutta anna itsellesi lupa epäillä ja miettiä ja surra.
Mutta jos vain mitenkään onnistut, niin älä turhaan kaada ajatuksiasi kumppanisi niskaan, ettei hänelle tule niistä turhaa painolastia. Pikkuhiljaa huomaat itsekin pelänneesi turhaan ja jokaisen kerran kun saat voitettua itsesi osoittamasta mieltä, tunnet onnistuneesi ja SE SAA IHMEITÖ AIKAAN!! Sillä olet silloin kerta toisensa jälkeen tyytyväinen itseesi.
masennuslääke turruttaa tunteita ja vaikuttaa ainaki meillä silläviisiin ettei oo seksiä ollenkaa..